Maurice

In het begin goed geholpen. Na de betaling 1 groot drama. Betaling staat na 3 maanden nog steeds open bij Klarna. Zeer moeilijk contact te krijgen met de juiste persoon

Reactie keukenaccessoiresshop.nl:

Hartelijk dank voor uw bericht en voor het geduld dat u de afgelopen tijd heeft getoond. We begrijpen dat de situatie rondom de betaling van uw Quooker PRO3-reservoir via Klarna bijzonder... Hartelijk dank voor uw bericht en voor het geduld dat u de afgelopen tijd heeft getoond. We begrijpen dat de situatie rondom de betaling van uw Quooker PRO3-reservoir via Klarna bijzonder frustrerend voor u is geweest.
Zoals u weet, hebben we samen zorgvuldig gecontroleerd of het door u gekozen reservoir geschikt was voor uw bestaande kraan, en we zijn blij dat we uiteindelijk de juiste keuze hebben kunnen maken. Helaas bleek de afhandeling van de betaling via Klarna niet zo vlekkeloos te verlopen als wij en u hadden gehoopt.
Ondanks dat wij ons uiterste best hebben gedaan om namens u contact op te nemen met Klarna om het probleem op te lossen, kregen wij te horen dat we hier geen rol in mogen spelen en dat dit volledig buiten ons bereik ligt. Klarna heeft aangegeven dat u persoonlijk contact moest opnemen om dit probleem op te lossen, wat natuurlijk extra tijd en moeite van uw kant heeft gevraagd.
Wij vinden het oprecht vervelend dat deze kwestie zo lang heeft aangesleept en dat u hierdoor hinder heeft ondervonden. Helaas was dit echter een situatie waarop wij geen invloed konden uitoefenen, ondanks onze pogingen om u zo goed mogelijk bij te staan.
Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, staan wij uiteraard voor u klaar. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en wij hopen dat u inmiddels met plezier gebruikmaakt van uw Quooker PRO3-reservoir.