Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

B.

Fijne samenwerking waarbij werd meegedacht met onze wensen. Fijn dat er na een aantal maanden een vertegenwoordiger langskwam om de keuken te bekijken en eventuele vragen te beantwoorden.

Vriendelijke geholpen, communicatie, snelle montage.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij dat u tevreden bent met de samenwerking en de nazorg. We staan altijd klaar om vragen te beantwoorden. Veel plezier met uw nieuwe keuken!

Gerben en Petra Veenendaal

Keukenzaken maar Sombroek sprong er wat ons betreft met kop en schouders boven uit. Geen gladde verkooppraatjes en een prachtige showroom. Herja heeft ons fantastisch geholpen en hoewel wij al een... Keukenzaken maar Sombroek sprong er wat ons betreft met kop en schouders boven uit. Geen gladde verkooppraatjes en een prachtige showroom. Herja heeft ons fantastisch geholpen en hoewel wij al een goed beeld hadden over hoe wij de keuken wilden hebben, heeft zij het met haar tips nog mooier weten te maken. Al moesten we op 1 onderdeel wat langer wachten, is alles uiteindelijk helemaal goed gekomen en genieten wij elke dag van onze prachtige keuken.
Sombroek is niet de goedkoopste maar wel de beste.

Goede kwaliteit, prettig contact en goede adviezen.

De communicatie in de nazorg ivm nalevering onderdelen kan beter.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring! Het is goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn met de service en de kwaliteit. We waarderen jullie feedback! Geniet van jullie prachtige... Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring! Het is goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn met de service en de kwaliteit. We waarderen jullie feedback! Geniet van jullie prachtige keuken!

Monique

Goed advies

Wij zijn goed geadviseerd, ook werd een maatwerk oplossing voor een schuine hoek in het aanrechtblok bedacht. Ook de installatie van de keuken verliep soepel en professioneel. Sombroek komt de... Wij zijn goed geadviseerd, ook werd een maatwerk oplossing voor een schuine hoek in het aanrechtblok bedacht. Ook de installatie van de keuken verliep soepel en professioneel. Sombroek komt de afspraken na. Restpunten werden snel en adequaat opgelost.

Geen; wij zijn erg tevreden

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw positieve review! Fijn dat u tevreden bent met ons advies, de maatwerkoplossing en de installatie. We waarderen uw feedback!

Perrin

Vorig jaar sept nieuwe keuken van Sombroek zeer tevreden en in 1 x goed geplaatst en geen rest restpunten uitstekende keukenmonteur !

Uitstekende advisering en uitleg

Nvt

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de feedback over jullie nieuwe keuken. Fijn om te horen dat alles in één keer goed is geplaatst en dat er geen restpunten waren. We hopen dat jullie veel plezier hebben van jullie... Bedankt voor de feedback over jullie nieuwe keuken. Fijn om te horen dat alles in één keer goed is geplaatst en dat er geen restpunten waren. We hopen dat jullie veel plezier hebben van jullie nieuwe keuken!

H.

Vriendelijk en ervaren

Goede en prettige communicatie, denken mee naar een passende oplossing. Niet opdringerig en nemen de tijd om tot een passend resultaat te komen.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor jullie positieve feedback! We zijn blij te horen dat jullie ons als vriendelijk en ervaren waarderen. Als jullie nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, staan we altijd... Bedankt voor jullie positieve feedback! We zijn blij te horen dat jullie ons als vriendelijk en ervaren waarderen. Als jullie nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, staan we altijd voor jullie klaar.

G. Krom

Begin dit jaar werd ons nieuwe appartement opgeleverd en werd 2 jaar nadat we 'm bij Sombroek hadden besteld ook eindelijk de nieuwe keuken geplaatst. Best spannend, want zouden de gekozen L-vorm en... Begin dit jaar werd ons nieuwe appartement opgeleverd en werd 2 jaar nadat we 'm bij Sombroek hadden besteld ook eindelijk de nieuwe keuken geplaatst. Best spannend, want zouden de gekozen L-vorm en de kleur wel mooi staan? Uiteindelijk zijn we heel tevreden. Het ziet er allemaal super uit. Dank aan de medewerkers van Sombroek. We zijn deskundig begeleid en heel trots op het eindresultaat.

deskundigheid

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw mooie woorden! Het eindresultaat is erg mooi geworden!
Groeten, team Sombroek

Wiegersma

Fijn bedrijf,Goed ontvangen en denken met je mee

Proberen oplossing te vinden bij problemen

Ngt

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw feedback! Veel plezier met jullie nieuwe keuken!

Heijnis

De nazorg was niet om over naar huis te schrijven. De afvallade werkte niet. Het duurde drie weken om een reactie te krijgen. Zelf maar een Blum onderdeel aangeschaft voor reparatie. Ook de Quooker... De nazorg was niet om over naar huis te schrijven. De afvallade werkte niet. Het duurde drie weken om een reactie te krijgen. Zelf maar een Blum onderdeel aangeschaft voor reparatie. Ook de Quooker kraan deed het niet meer, Sombroek heeft Quooker een mail gestuurd en daaruit volgde dat we een nieuwe kraan mochten kopen. Quooker gaf een coulance aanbieding wat 650 euro kost. Bizar, niets kon gerepareerd worden. Uiteindelijk maar een kraan bij Quooker gekocht die we zelf maar mochten plaatsen. Ik vind de service zeer matig, zeker gezien wij voor ongeveer 50.000 een keuken hadden gekocht bij Sombroek.

Je mag alles zelf regelen als er iets fout is.

Service

Geachte heer Heijnis,
Geachte heer Heijnis,
Bedankt voor het achterlaten van een review. Zoals telefonisch besproken kunnen wij ons hier niet helemaal in vinden. Wij zijn niet bang voor een slecht review, dan weten we waar we moeten verbeteren, maar vinden wel dat de informatie juist weergegeven moet worden. Om die reden wil ik de volgende punten aanstippen:
- Op 6 april om 11.13 ontvangen wij een e-mail van u op een e-mailadres van een oud-collega. Hiervan heeft u een auto-reply gehad want op 6 april om 11.22 ontvangen wij een soortgelijke mail in onze info@ mail. Deze mail hebben wij op 10 april opgepakt en aan u beantwoord. Tot zover wij kunnen zien heeft onze reactie dus 4 dagen geduurd.
- De keuken is eind 2017 bij u gemonteerd en Quooker komt met een coulance oplossing na het garantietermijn. Dit heeft u met ons gedeeld en wij hebben aangeboden om een monteur deze te laten monteren, hier bent u niet op ingegaan.
Nogmaals betreuren wij dat uw ervaring niet is zoals u deze van ons mag verwachten, maar wij betreuren het ook dat wij geen tijd hebben gekregen om dit netjes op te lossen (wij begrepen dat u dit zelf heeft gedaan). Mocht er in de toekomst wat zijn, dan zijn wij u graag van dienst!
Dennis Baggerman

Fam. Koppes

Uitstekend. Geven tijd en ruimte om afwegingen te overdenken. Dat hebben wij als heel prettig ervaren. Wij waren blij met de adviezen. Die sneden echt hout. Afspraken worden keurig na gekomen.

Kwaliteitsbesef van intakegesprek tot levering en oplevering.

Geen.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Fijn dat jullie het zo ervaren hebben en goed om te lezen dat de adviezen goed zijn ontvangen! Wij vinden ook dat een keuken niet binnen één dag gekocht wordt!
Heel veel (kook) plezier met uw...
Heel veel (kook) plezier met uw nieuwe keuken.
Groeten,
Team Sombroek

M. Krooshof

Vriendelijk personeel en goede, praktische adviezen. er werd goed meegedacht en er werden zinvolle suggesties gedaan. We zijn heel blij met het eindresultaat.

Er werd goed meegedacht over de mogelijkheden.

misschien een centraal aanspreekpunt, nu liep het contact over meerdere schijven.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Klantvriendelijkheid en klanttevredenheid is voor ons erg belangrijk! Uw donkere keuken is prachtig geworden.
Namens ons hele team heel veel...
Namens ons hele team heel veel kookplezier!
Groeten Team Sombroek