Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

Judith Broekhuis

Prachtige zaak, goed advies, ruime keus voor elke smaak wat.

Ik wilde een Sikkens-kleur voor mijn Poggenpohl-keuken en dat is gelukt.
Via Safe-betalen veilig betalen.
Geen aanbetaling.

Geen.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw goede beoordeling. We hebben foto's gezien: het is een supermooie keuken geworden. Door de nét afwijkende kleur wordt de keuken nog interessanter. Goede keuze!
Heel veel...
Heel veel plezier er van.

Keukenspeciaalzaken Sombroek

Wij zijn enorm blij met de keuken
Vanaf het eerste gesprek tot aan de levering werd er meegedacht
Alles volgens afspraak uitgevoerd

Alles in overleg gedaan
Er werd heel netjes gewerkt

Eigenlijk zijn er wat ons betreft geen verbeterpunten

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de mooie woorden en beoordeling.

Hans borst

Goede ervaringen

Hele goede montage monteur

Wij vinden wel dat als er kasten geplaats worden er wel direct de lossen platen die de kleur van de keuken hebben in de offerte moeten geplaats zijn elke verkoper weet dat die er op moeten nu... Wij vinden wel dat als er kasten geplaats worden er wel direct de lossen platen die de kleur van de keuken hebben in de offerte moeten geplaats zijn elke verkoper weet dat die er op moeten nu komt dat er bij terwijl bij de oude keuken de kast direct de juiste kleur had

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw goede beoordeling!
Bedankt voor uw goede beoordeling!
Wij bieden 26 kastkleuren (binnen en buiten in kleur). Voor uw kleur frontjes is geen gelijke kastkleur leverbaar. Daar had de verkoper vóór het maken van het ontwerp inderdaad even moeten vragen wat u met de zijkanten wilde: in kleur van de frontjes (door extra panelen/platen), of één van de 26 standaardkleuren. Gelukkig spreken wij de order voor ondertekenen goed door, zodat dit tijdig ondervangen werd.
Bedankt voor de tip en geniet van uw nieuwe keuken!

Familie Blom

De door ons uitgezochte keuken is door Jeffrey, de keukenmonteur, mooi en netjes geplaatst. Daar is niets op aan te merken.
Sombroek biedt daarnaast aan dat bepaalde werkzaamheden gedaan kunnen...
Sombroek biedt daarnaast aan dat bepaalde werkzaamheden gedaan kunnen worden door bijvoorbeeld een installateur of schildersbedrijf. Het voordeel zou dan zijn dat het binnen de bedrijven wordt afgestemd en je als klant minder hoef te regelen. Dit is een vrijblijvende service die wordt aangeboden en aan de klant of ze daar gebruik van willen maken.
Zo zijn wij dat ook aangegaan, alleen is dat heel anders gelopen dan we van te voren hadden gedacht. Ons advies is als je gebruik wilt maken van de diensten van het schildersbedrijf De Langedijk, om dan een volledig gespecificeerde offerte te vragen en niet een totaalbedrag voor meerdere werkzaamheden. Wij zijn na afloop geconfronteerd met een rekening voor alleen het werk van de stukadoor (die wordt ingehuurd door De Langedijk) van bijna duizend euro voor vijf uurtjes werk voor circa vijf m2 meter keukenmuur en koof.

Geen.

Maak gebruik van meerdere schildersbedrijven waar de klant uit kan kiezen en gebruik van kan maken. Het is kwetsbaar om met een bedrijf in zee te gaan en het is ook juist goed om elkaar scherp te... Maak gebruik van meerdere schildersbedrijven waar de klant uit kan kiezen en gebruik van kan maken. Het is kwetsbaar om met een bedrijf in zee te gaan en het is ook juist goed om elkaar scherp te houden en niet een vanzelfsprekendheid dat het bedrijf, als een klant hier gebruik van wil maken, het werk toch wel krijgt.

Aanvulling op uw reactie van 6 juli 2021.
Wij zien dat u uw reactie van 27 mei 2021 iets heeft gematigd.
Het is echter jammer dat u alleen met schildersbedrijf De Langedijk contact heeft opgenomen om hun kant van het verhaal te horen. En dat u niet de moeite heeft genomen om onze kant van het verhaal te horen. Met name omdat uw reacties nu gebaseerd zijn om één kant van het verhaal. Het ligt anders dan u doet voorkomen.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Fijn dat u aangeeft dat de keuken in ieder geval naar wens is.
Fijn dat u aangeeft dat de keuken in ieder geval naar wens is.
Het is inderdaad een vrijblijvende service dat wij kunnen zorgen dat het extra werkzaamheden gedaan worden. Deze service houdt niet in dat wij meerdere offertes gaan opvragen waar de klant dan een keuze uit kan maken. Wij vragen een opgave op bij bedrijven waarvan wij weten dat ze netjes werken en hun afspraken nakomen.
U beslist als klant zelf of u akkoord gaat met het aanbod van (in dit geval) het schildersbedrijf. Het schildersbedrijf weet ook dat u daarin de vrije keus heeft en het is dus zeker niet zo dat zij het werk 'toch wel krijgen'. Er worden marktconforme prijsopgaven gemaakt. Dat controleren wij steekproefgewijs.
Zeker de afgelopen jaren zijn prijzen van installatie- en afwerkbedrijven behoorlijk gestegen. Wij merken dat sommige mensen daar nogal van schrikken. Dat is ook logisch, omdat je er als consument ook niet regelmatig mee te maken hebt en dus die ontwikkeling niet hebt meegemaakt. Wellicht heeft dat u beoordeling beïnvloed.
U bent vooraf akkoord gegaan met de prijsopgave, waarbij tevens de kanttekening gemaakt moet worden dat de werkzaamheden meer zijn geweest dan u hier doet overkomen. Tevens zijn er vanuit het schildersbedrijf voldoende inspanningen gedaan om u tevreden te krijgen.
Het is jammer dat u ons bedrijf als onvoldoende beoordeeld voor iets waar wij niet veel aan kunnen doen, maar het is fijn om te lezen dat de keuken naar wens is.

Richard Meinen

Uiterst prettig

Prettig en kundig

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw goede beoordeling. Het is een prachtige keuken geworden!
Bedankt voor uw goede beoordeling. Het is een prachtige keuken geworden!
Wij hopen dat u er lang plezier van heeft en mocht er onverhoopt toch eens wat zijn, neem dan gerust contact met ons op.

Franciene Muizelaar-Vorenkamp

Vanaf het ontwerp tot aan de plaatsing een hele positieve ervaring.

Meedenken om de gewenste keuken te realiseren, goede communicatie over levering en slim SAFE betaal systeem.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.
Wát een mooie antracieten keuken is het geworden zeg! Ook dat donkere fornuis er tussen staat prachtig.
Namens het hele team veel plezier er van...
Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.
Namens het hele team veel plezier er van gewenst.

Evertsen

Prima service van begin tot eind. Sterk in meedenken met het ontwerp tot een prachtige keuken waar we super blij mee zijn.

Ontwerpen keuken, meedenken met de wensen die we hadden. Geduld....plaatsing, alles is zeer goed verlopen

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw goede beoordeling. Ook fijn dat we foto's mogen laten maken van uw nieuwe keuken.

A. Vecht

Goed en deskundig advies

Vakkundig en klantgericht.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Dank voor uw beoordeling. Door de renovatie ziet uw keuken weer als nieuw. ;)

Meester

Afspraken inplannen. Keuken inmeten.

Uitleg over elektrische apparatuur. Bosch afwas machine de inhoud blijft na gebruik nog nat ook na gebruik glansspoelmiddel. Grote borden passen er niet in. Moeten we met de hand afwassen... Uitleg over elektrische apparatuur. Bosch afwas machine de inhoud blijft na gebruik nog nat ook na gebruik glansspoelmiddel. Grote borden passen er niet in. Moeten we met de hand afwassen Informatie over Belgisch hardsteen. Kan bijvoorbeeld niet tegen schoonmaakazijn. Moeten we zelf achter komen. Er komen kringen in het blad die er niet goed uitgaan.
Bestek opbergen in kunststof bestek bakken keuken lukt niet. Dinermessen passen er niet in.
Informatie over extra kosten plaatsen keuken mag wel beter onder de aandacht gebracht worden.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw beoordeling.
Bedankt voor uw beoordeling.
Wat jammer te horen dat de vaatwasser niet goed droogt. Vaak helpt wat experimenteren met temperatuur, duur en afwasprogramma. U heeft overigens een AEG vaatwasser met lift. De wijze van laden is daarbij anders dan de meeste mensen gewend zijn. De grote borden moeten namelijk vooraan, omdat anders inderdaad het onderste rek niet kan liften. Bekijk aub even de handleiding voor meer uitleg.
Vervelend te horen dat er kringen in jullie blad zijn gekomen. Schoonmaakazijn is echter een chemisch product. Daarvoor geldt altijd dat je vooraf dient na te gaan of dat toegepast kan worden voor hetgeen je het wilt gebruiken. Desondanks zullen wij kijken of wij dit kunnen meenemen in onze informatievoorziening.
Namens het hele team veel plezier met jullie prachtige houten keuken.

RJMM

Positieve ervaring en prettig geholpen

Herja heeft out of the box meegedacht waardoor de woonkamer een stuk groter lijkt, super blij mee! Moodboard is een echte toevoeging voor de klant om alvast een beeld te krijgen van de keuken.

Communicatie vanuit Sombroek m.b.t. kosten voor het plaatsen van keuken was niet gebeurd. Bij het doorspreken hadden wij afgesproken de keuken zelf te gaan plaatsen, echter bleek dit planning... Communicatie vanuit Sombroek m.b.t. kosten voor het plaatsen van keuken was niet gebeurd. Bij het doorspreken hadden wij afgesproken de keuken zelf te gaan plaatsen, echter bleek dit planning technisch voor ons helaas niet haalbaar. Alsnog gebeld en aangegeven dat er een monteur voor ingezet diende te worden. Dat kon geregeld worden en is genoteerd door Sombroek. Echter zij de montagekosten niet besproken. Bij het afrekenen met de monteur stond ik dus enigszins perplex van het bedrag.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de beoordeling.
Het verbeterpunt is besproken en duidelijk. Daar is inderdaad iets niet goed gegaan wat normaal wel gewoon goed gaat. Zo zie je maar: we blijven mensen.
Fijn dat...
Bedankt voor de beoordeling.
Fijn dat er foto's gemaakt mogen worden. Het is echt een out of the box ontwerp. Leuk dat je daar voor open stond.