Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

Luuk

Van begin tot eind (incl. nazorg) goed geholpen. Per toeval (en blij) dat we bij Sombroek zijn uitgekomen. Met meedenkend vermogen uitgekomen op een heel andere keuken dan wij zelf eerst aan zaten... Van begin tot eind (incl. nazorg) goed geholpen. Per toeval (en blij) dat we bij Sombroek zijn uitgekomen. Met meedenkend vermogen uitgekomen op een heel andere keuken dan wij zelf eerst aan zaten te denken waardoor de ruimte (incl. de woonkamer) veel beter en ruimtelijk mooier eruit ziet. Dit doen zij samen met een betrouwbare aannemer voor aanpassingen aan constructie wat goed is bevallen. Aantal punten na oplevering werd niet moelijk over gedaan en telkens een passende oplossing aangeboden

Duidelijk
Betrouwbaar
Kwaliteit
Advisering/echt meedenkend
Montage
Nazorg (bij laatste opleverpuntjes)

N.v.t.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de mooie woorden en fijn dat de samenwerking met onze aannemer ook zo goed bevallen is. Namens ons hele team heel veel kookplezier gewenst in uw nieuwe keuken!
Team...

Minneboo

Vanaf eerste moment, het bezoek aan de showroom tot aan het laatste moment, het installeren van de keuken, zijn wij altijd zeer correct geholpen en vooral van goede adviezen voorzien. Ook andere... Vanaf eerste moment, het bezoek aan de showroom tot aan het laatste moment, het installeren van de keuken, zijn wij altijd zeer correct geholpen en vooral van goede adviezen voorzien. Ook andere keukenzaken bezocht maar konden niet tippen aan Sombroek Keukens.

- Duidelijkheid
- Klantvriendelijk
- Adviserend
- Komen met oplossingen
- Monteur Jeffrey; monteur met kennis van zaken
- Nazorg

Kan zo gauw niets bedenken. Alles gewoon prima!

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Fijn dat het jullie zo goed bevallen is, de keuken (en foto's) zijn prachtig geworden!
Heel veel kookplezier gewenst namens ons hele team!

Cornelissen

Betrouwbare heid

Tot nu toe niet

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt, fijn dat u alles zó heeft ervaren waar wij als bedrijf voor staan!

M. Busser-Elders

Heel professioneel, vriendelijk en een échte specialist op het gebied van keukens. Er wordt meegedacht over de keukenopstelling, welke mogelijkheden er zijn. De montage door Ferry is echt subliem,... Heel professioneel, vriendelijk en een échte specialist op het gebied van keukens. Er wordt meegedacht over de keukenopstelling, welke mogelijkheden er zijn. De montage door Ferry is echt subliem, een echte vakman en erg vriendelijk. Het resultaat is prachtig!

communicatie, advisering, klantvriendelijk, goede prijs/kwaliteit

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de lovende woorden, dit geeft precies weer waar wij als bedrijf en team voor staan!
Heel veel (kook) plezier in uw keuken!

Schagen

Goede ervaringen, klantvriendelijk

Meedenken met de mogelijkheden

Gewn

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Fijn om te lezen dat u het goed hebt ervaren! Bedankt voor de mooie review!

M

Mooie keuken laten installeren, Erg blij mee.

Nemen de tijd. Goede connecties w.b. aannemers/klussen (Rob was top).

Ondanks de tijd was bij de verkoop soms de snelheid van informatie erg hoog. De verkoopster had duidelijk veel ervaring en was goed, maar soms hielden we het tempo niet bij ;-).

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Fijn om te horen, heel veel (kook)plezier gewenst!

Stam

Mijn 3e keuken gekocht bij Sombroek. Uiteindelijk na veel keer veranderen mijn keuken zoals ik het in mijn hoofd had. Alles netjes en op tijd. Goede monteur.

Maakte niet uit dat ik toch steeds weer iets wilde veranderen. Fijn personeel.

Wat meer meegaan in de ideeën van de klant.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt en fijn dat we u voor de derde keer mochten helpen met uw keuken!

Nico en Ingrid Gruijs

Wij gingen voor de derde keer een keuken aanschaffen bij Sombroek,dus dat zegt al genoeg over onze tevredenheid over deze keukenspeciaalzaak. Vooral de betrokkenheid en expertise van Sharon bij de... Wij gingen voor de derde keer een keuken aanschaffen bij Sombroek,dus dat zegt al genoeg over onze tevredenheid over deze keukenspeciaalzaak. Vooral de betrokkenheid en expertise van Sharon bij de laatste 2 keukens verdient een lintje. Er werd naar onze wensen geluisterd en vooral goed meegedacht zonder het gevoel te krijgen dat ons iets werd aangesmeerd. Dat hebben we tijdens verkenningsrondes bij andere keukenzaken wel anders meegemaakt. Het is niet de goedkoopste zaak maar je krijgt zeker waar voor je geld!Een aanrader dus

Meedenken, niet het onderste uit de kan willen, geen pusherige verkopers.

Eigenlijk niets

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de mooie review en het lintje voor Sharon! Mooi dat jullie keuze al voor de derde keer op ons gevallen is. Ook nu wensen we jullie weer heel veel kookplezier!

Wieringa

Gewoon goed; zoals ik van dit gerenommeerde bedrijf verwachtte😄door de loop der jaren heen m'n 4de keuken (of renovatie) wens de nieuwe eigenaren een mooie toekomst.

Goede keuze van hun (zzp) monteur!! Houden die man!!!

Niet echt

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt! Fijn dat we u al voor de vierde keer mochten voorzien van een nieuwe keuken!

Dekker

Wij hebben een goede indruk van Sombroek Keukens gekregen. Nadat wij een keuken hadden uitgezocht werd uitgebreid de tijd genomen om de goede indeling te bepalen. Handige en nuttige mogelijkheden... Wij hebben een goede indruk van Sombroek Keukens gekregen. Nadat wij een keuken hadden uitgezocht werd uitgebreid de tijd genomen om de goede indeling te bepalen. Handige en nuttige mogelijkheden besproken en uiteindelijk met de prijs overeengekomen.

Geen dwang een rustige omgeving met zeer goede kwaliteit/prijs verhouding en ervaren deskundige medewerkers.

geen verbeterpunten of tips

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de mooie review, een keuken aanschaffen is een grote stap en daarom nemen we daar graag de tijd met u voor. Fijn om te horen dat u dit ook zo ervaren heeft!
Wij wensen u heel veel...
Wij wensen u heel veel kookplezier in de nieuwe keuken.