Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

Dorien van den Dool

Van het eerste gesprek in de zaak tot en met het plaatsen van de keuken inclusief apparatuur niets dan lof. Mede dankzij de plezierige en deskundige monteur Ferry.

Korte contactlijnen, heldere informatie en echt geïnteresseerd meedenken zonder op te dringen.

H. Casteel

Wij zijn heel tevreden over de manier waarop we zijn geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe keuken. Er is met ons meegedacht om te komen tot de voor ons huis beste opstelling en we zijn erg blij... Wij zijn heel tevreden over de manier waarop we zijn geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe keuken. Er is met ons meegedacht om te komen tot de voor ons huis beste opstelling en we zijn erg blij met het resultaat! Compliment ook voor Rob Boersen die onze keuken heel zorgvuldig en vakkundig heeft geïnstalleerd.
Jammer dat de vaatwasser nog niet leverbaar was, maar dat is Sombroek niet aan te rekenen.

Meedenken en niet aandringen op een beslissing.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw goede beoordeling. Helaas is de leverbaarheid van sommige apparaten inderdaad slecht te noemen. Zodra de vaatwasser wél binnen komt, wordt deze z.s.m. gemonteerd.
Namens ons...
Namens ons allen veel plezier toegewenst van uw nieuwe keuken.

Schouten

Zeer prettig

Kwaliteit van producten, installatie en nazorg.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Geniet lekker van uw nieuwe woning en van uw - in speciale kleur gespoten - keuken!

Jasper Hoeben

Wij zijn superblij met de keuken die door Sombroek aan ons is geleverd. Hij is nog mooier dan wij verwacht hadden en de installatie is super gegaan. Ook de nazorg is goed en eventuele problemen... Wij zijn superblij met de keuken die door Sombroek aan ons is geleverd. Hij is nog mooier dan wij verwacht hadden en de installatie is super gegaan. Ook de nazorg is goed en eventuele problemen worden snel opgelost.

Doen precies wat je van ze verwacht.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Goed te horen dat u zo tevreden bent en bedankt voor uw mooie beoordeling.
Geniet lekker van jullie nieuwe keuken met aanzitgedeelte.

Anita Peters

Fantastisch geholpen, ook in C-tijd.
Dank aan Herja Lodder voor t meedenken. En dank aan Jeffrey Koelman voor de zeer vakkundige installatie. Ik ben heel blij met mijn nieuwe kleine keuken.

Allemaal vriendelijke vakmensen

Beste mevrouw Peters,
Bedankt voor uw goede beoordeling. De keuken is inderdaad niet groot, maar mede door de wandafwerking en aankleding is de keuken wel supermooi en sfeervol.
Namens het...
Beste mevrouw Peters,
Namens het hele team wensen wij ook ú bedanken voor uw enthousiasme. Geniet er van!

Judith Broekhuis

Prachtige zaak, goed advies, ruime keus voor elke smaak wat.

Ik wilde een Sikkens-kleur voor mijn Poggenpohl-keuken en dat is gelukt.
Via Safe-betalen veilig betalen.
Geen aanbetaling.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw goede beoordeling. We hebben foto's gezien: het is een supermooie keuken geworden. Door de nét afwijkende kleur wordt de keuken nog interessanter. Goede keuze!
Heel veel...
Heel veel plezier er van.

Keukenspeciaalzaken Sombroek

Wij zijn enorm blij met de keuken
Vanaf het eerste gesprek tot aan de levering werd er meegedacht
Alles volgens afspraak uitgevoerd

Alles in overleg gedaan
Er werd heel netjes gewerkt

Eigenlijk zijn er wat ons betreft geen verbeterpunten

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de mooie woorden en beoordeling.
Geniet er van!

Hans borst

Goede ervaringen

Hele goede montage monteur

Wij vinden wel dat als er kasten geplaats worden er wel direct de lossen platen die de kleur van de keuken hebben in de offerte moeten geplaats zijn elke verkoper weet dat die er op moeten nu... Wij vinden wel dat als er kasten geplaats worden er wel direct de lossen platen die de kleur van de keuken hebben in de offerte moeten geplaats zijn elke verkoper weet dat die er op moeten nu komt dat er bij terwijl bij de oude keuken de kast direct de juiste kleur had

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw goede beoordeling!
Bedankt voor uw goede beoordeling!
Wij bieden 26 kastkleuren (binnen en buiten in kleur). Voor uw kleur frontjes is geen gelijke kastkleur leverbaar. Daar had de verkoper vóór het maken van het ontwerp inderdaad even moeten vragen wat u met de zijkanten wilde: in kleur van de frontjes (door extra panelen/platen), of één van de 26 standaardkleuren. Gelukkig spreken wij de order voor ondertekenen goed door, zodat dit tijdig ondervangen werd.
Bedankt voor de tip en geniet van uw nieuwe keuken!

Familie Blom

De door ons uitgezochte keuken is door Jeffrey, de keukenmonteur, mooi en netjes geplaatst. Daar is niets op aan te merken.
Sombroek biedt daarnaast aan dat bepaalde werkzaamheden gedaan kunnen...
Sombroek biedt daarnaast aan dat bepaalde werkzaamheden gedaan kunnen worden door bijvoorbeeld een installateur of schildersbedrijf. Het voordeel zou dan zijn dat het binnen de bedrijven wordt afgestemd en je als klant minder hoef te regelen. Dit is een vrijblijvende service die wordt aangeboden en aan de klant of ze daar gebruik van willen maken.
Zo zijn wij dat ook aangegaan, alleen is dat heel anders gelopen dan we van te voren hadden gedacht. Ons advies is als je gebruik wilt maken van de diensten van het schildersbedrijf De Langedijk, om dan een volledig gespecificeerde offerte te vragen en niet een totaalbedrag voor meerdere werkzaamheden. Wij zijn na afloop geconfronteerd met een rekening voor alleen het werk van de stukadoor (die wordt ingehuurd door De Langedijk) van bijna duizend euro voor vijf uurtjes werk voor circa vijf m2 meter keukenmuur en koof.

Geen.

Maak gebruik van meerdere schildersbedrijven waar de klant uit kan kiezen en gebruik van kan maken. Het is kwetsbaar om met een bedrijf in zee te gaan en het is ook juist goed om elkaar scherp te... Maak gebruik van meerdere schildersbedrijven waar de klant uit kan kiezen en gebruik van kan maken. Het is kwetsbaar om met een bedrijf in zee te gaan en het is ook juist goed om elkaar scherp te houden en niet een vanzelfsprekendheid dat het bedrijf, als een klant hier gebruik van wil maken, het werk toch wel krijgt.

Aanvulling op uw reactie van 6 juli 2021.
Wij zien dat u uw reactie van 27 mei 2021 iets heeft gematigd.
Het is echter jammer dat u alleen met schildersbedrijf De Langedijk contact heeft opgenomen om hun kant van het verhaal te horen. En dat u niet de moeite heeft genomen om onze kant van het verhaal te horen. Met name omdat uw reacties nu gebaseerd zijn om één kant van het verhaal. Het ligt anders dan u doet voorkomen.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Fijn dat u aangeeft dat de keuken in ieder geval naar wens is.
Fijn dat u aangeeft dat de keuken in ieder geval naar wens is.
Het is inderdaad een vrijblijvende service dat wij kunnen zorgen dat het extra werkzaamheden gedaan worden. Deze service houdt niet in dat wij meerdere offertes gaan opvragen waar de klant dan een keuze uit kan maken. Wij vragen een opgave op bij bedrijven waarvan wij weten dat ze netjes werken en hun afspraken nakomen.
U beslist als klant zelf of u akkoord gaat met het aanbod van (in dit geval) het schildersbedrijf. Het schildersbedrijf weet ook dat u daarin de vrije keus heeft en het is dus zeker niet zo dat zij het werk 'toch wel krijgen'. Er worden marktconforme prijsopgaven gemaakt. Dat controleren wij steekproefgewijs.
Zeker de afgelopen jaren zijn prijzen van installatie- en afwerkbedrijven behoorlijk gestegen. Wij merken dat sommige mensen daar nogal van schrikken. Dat is ook logisch, omdat je er als consument ook niet regelmatig mee te maken hebt en dus die ontwikkeling niet hebt meegemaakt. Wellicht heeft dat u beoordeling beïnvloed.
U bent vooraf akkoord gegaan met de prijsopgave, waarbij tevens de kanttekening gemaakt moet worden dat de werkzaamheden meer zijn geweest dan u hier doet overkomen. Tevens zijn er vanuit het schildersbedrijf voldoende inspanningen gedaan om u tevreden te krijgen.
Het is jammer dat u ons bedrijf als onvoldoende beoordeeld voor iets waar wij niet veel aan kunnen doen, maar het is fijn om te lezen dat de keuken naar wens is.

Richard Meinen

Uiterst prettig

Prettig en kundig

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw goede beoordeling. Het is een prachtige keuken geworden!
Bedankt voor uw goede beoordeling. Het is een prachtige keuken geworden!
Wij hopen dat u er lang plezier van heeft en mocht er onverhoopt toch eens wat zijn, neem dan gerust contact met ons op.