Annelies Verstraeten

Top en heel.snel

Sabine Karssen-Oostenrijk

Mijn klacht is heel goed afgehandeld!

Atiye Inci

Ik werd gebeld met de vraag of ik het niet net iets anders wou doen mbt namen v.d boys op de dekbedovertrek.Dat waardeer ik enorm.Nu wil ik dus weer bestellen bij jullie omdat ik dit erg fijn heb... Ik werd gebeld met de vraag of ik het niet net iets anders wou doen mbt namen v.d boys op de dekbedovertrek.Dat waardeer ik enorm.Nu wil ik dus weer bestellen bij jullie omdat ik dit erg fijn heb ervaren...

Francisca Fok

Communicatie bedrijf prima alleen geen goede ervaring met levering via dpd

Reactie Kidzincolor:

Beste Francisca, wat fijn dat alles is opgelost. Helaas kan het gebeuren dat er in de december maand vertragingen zijn ( overigens bij alle transporteurs.) Gelukkig is uw pakketje toch nog op tijd... Beste Francisca, wat fijn dat alles is opgelost. Helaas kan het gebeuren dat er in de december maand vertragingen zijn ( overigens bij alle transporteurs.) Gelukkig is uw pakketje toch nog op tijd aangekomen voor kerst. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Mvg Kidzincolor

Miranda Gorsse

Goed geregeld, zelfs met een nabestelling

Super service mijn zoon vond hem cool om hem tedragen dankjewel voor de goeie service!!!

Eelk-Ant

Prima. Ook was het fijn direct informatie via de chat te kunnen vragen.

Nina Van der Veen

Mooi product geleverd voldeed aan de verwachting, en vlot klaar.ook toen de besteldienst lang over de bezorging deed , kreeg ik een begripvol mailtje van kidzincolor

Katleen Van Vlierberghe

Begeleiding bij het plaatsen van de bestelling via chat was goed.
Snelle levering en opdruk netjes uitgevoerd.