joop de bruijne

Prima kitje

Now

Aaldrik de Vries

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Goed product en snel geleverd.

Peter van Eijk

TOP

NVT

mario Claassen

Top leverancier vandaag besteld morgen in huis

Nee

T Bekkema

Helemaal prima!

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Ik heb een verkeerde kleur kit besteld, het is ook niet makkelijk te doen via internet. Ik heb ze gebeld, ze hebben netjes te woord gestaan en adviseerden een kleur monster te bestellen. Dat heb ik... Ik heb een verkeerde kleur kit besteld, het is ook niet makkelijk te doen via internet. Ik heb ze gebeld, ze hebben netjes te woord gestaan en adviseerden een kleur monster te bestellen. Dat heb ik gedaan en daarna was het makkelijk om mijn gewenste kleur uit te kiezen. De verkeerde produkten heb ik teruggestuurd, daar krijg ik nog het bedrag terug! Keurig, netjes!

Montage van Kelle

Duidelijke site

Kees W.

Snel en prima geleverd

Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?

Persoonlijk zou ik de vier bussen PUR niet in de hoeken van de doos zetten en het vul-, beschermingsmateriaal in het midden van de doos, maar andersom: beschermingsmateriaal aan de buitenkant en de... Persoonlijk zou ik de vier bussen PUR niet in de hoeken van de doos zetten en het vul-, beschermingsmateriaal in het midden van de doos, maar andersom: beschermingsmateriaal aan de buitenkant en de bussen in het midden. Desalniettemin is mijn bestelling onbeschadigd aangekomen.

Jan Gommeren

Erg goed , vlot en niet te duur. Video is ook handig.

Ga zo door.