Alyssa van Nugteren - Dil

Slecht

Vincent

Betrouwbaar en eenvoud

Bouwbedrijf Niersman

De camera was een hele leuke toevoeging van onze bouwvak zomer barbecue. De foto's waren met het bedrijfslogo gepersonaliseerd. Het idee van de camera bedachten we een beetje laat maar er kon snel... De camera was een hele leuke toevoeging van onze bouwvak zomer barbecue. De foto's waren met het bedrijfslogo gepersonaliseerd. Het idee van de camera bedachten we een beetje laat maar er kon snel geschakeld worden. De uitleg was goed en aan het einde van de avond werd op de afgesproken tijd de camera weer opgehaald.

Niels

Mede dankzij de photobooth hebben wij een fantastische trouwdag beleefd!

ABCDate

Meerdere keren een photobooth gehuurd, altijd goed geholpen en goede kwaliteit.

25 jr huwelijksfeest

Rutger de Bruijn

Op bruiloft deze prachtige fotobooth gehad. Hij ziet er mooi uit, werkt eenvoudig en het resultaat is het mooiste! Namelijk direct een printje om mee te nemen én digitale versie. Heel erg fijne... Op bruiloft deze prachtige fotobooth gehad. Hij ziet er mooi uit, werkt eenvoudig en het resultaat is het mooiste! Namelijk direct een printje om mee te nemen én digitale versie. Heel erg fijne ervaring mee.

D.Naloop

Geweldige service alles werd klaar gezet, uitgelegd de fotobooth was makkelijk te gebruiken en wat heeft iedereen er van genoten een echte aanrader

ISK Saro

Voor een goede prijs goede kwaliteit