Evelyn

Erg tevreden met de service van Klick Memories. De foto's zijn van goede kwaliteit en de booth is makkelijk in gebruik. Het was de beste toevoeging van het feest!

Linde

In één woord: TOP

Seefeld

Wij hadden onbeperkt foto's gekozen. Mooie kwaliteit foto's met ons eigen logo. Gasten geniet nu nog na met extra overzicht van alle opnames. In eerste instantie verkeerde licht letters geleverd,... Wij hadden onbeperkt foto's gekozen. Mooie kwaliteit foto's met ons eigen logo. Gasten geniet nu nog na met extra overzicht van alle opnames. In eerste instantie verkeerde licht letters geleverd, maar later op de dag zijn ze alsnog gebracht.

Allema Cosmetics

Hele prettige communicatie en goede, punctuele service! Onvergetelijk herinneringen vastgelegd dankzij Klick Memories!

Jorrit

Dramatisch

Hey Jorrit,
Ik snap dat jouw ervaring met ons dramatisch was toen der tijd. Inmiddels zijn we enorm gegroeid en hebben we geleerd van onze fouten!
Nogmaals excuses.
Met vriendelijke...
Hey Jorrit,
Nogmaals excuses.

jens

Photobooth gehuurd voor een feest die ik organiseer. Design fotostrip super leuk waardoor iedereen een leuke herrinering heeft een mijn feest.

S. Muller

Prima booth maar slechte communicatie

Hey Sylvia,
Hey Sylvia,
Bedankt voor je eerlijke review communicatie was inderdaad niet goed hier hebben ondertussen van geleerd. We zijn een jonge onderneming dus zo'n eerlijke review helpt ons alleen maar. Bedankt hiervoor.

Wendy

Niet zo goed. Volgens Klick memories zou er genoeg foto papier zijn, dus we hadden ook geen refill papier gekregen. Maar om half 11 was het fotopapier al op, halverwege ons feest. Toen gebeld met de... Niet zo goed. Volgens Klick memories zou er genoeg foto papier zijn, dus we hadden ook geen refill papier gekregen. Maar om half 11 was het fotopapier al op, halverwege ons feest. Toen gebeld met de organisatie maar die namen niet op. Erg jammer.

Hey Wendy,
Bedankt voor je eerlijkheid vervelend dat je zo'n nare ervaring met ons hebt gehad. Onze excuses hiervoor.
We hebben je wel voor deze slechte ervaring gecompenseerd en groot...
Hey Wendy,
We hebben je wel voor deze slechte ervaring gecompenseerd en groot gedeelte van het bedrag terug betaald.

Marlies Grijns

Photobooth op trouwerij in Hsum op 7juni. Kwam te laat en werd ook te vroeg weer opgehaald- niet conform de van tevoren gemaakte afspraken. Verder waren de foto’s allemaal leuk!

Hey Marlies,
Hey Marlies,
Bedankt voor je eerlijke review. Het is vervelend dat de communicatie niet goed is verlopen, maar we hebben inmiddels echt stappen gezet om dit te verbeteren. Jouw feedback houdt ons scherp, en daar zijn we je dankbaar voor.

Simone Wolvers

Leuk, snel en goed