Nina

Geweldig! Kaylee is een fantastische gastvrouw en deed het super leuk!!

Tania en Rowena

We hebben een super gezellige maar ook leerzame middag gehad. De sfeer was ontspannen. Wilma heeft er echt voor gezorgd dat er een veilige sfeer werd gecreëerd en dat vonden we erg fijn. We hebben... We hebben een super gezellige maar ook leerzame middag gehad. De sfeer was ontspannen. Wilma heeft er echt voor gezorgd dat er een veilige sfeer werd gecreëerd en dat vonden we erg fijn. We hebben ontzettend leuke dingen aan de haak geslagen!

Mathilde van der Zwaan

Heel gezellig

Charlene

Onwijs gezellig!

Natascha

Cezanne was onze consulente en wat heeft zij het superleuk gedaan. Hilarisch leuke avond. Dank je wel en we zien hé bij de volgende party.

Bianca

Gezellig, informatief, leuke consulente (Cezanne), ruime keuze uit producten

Linda

Erg gezellig en een zeer vriendelijke, leuke gastvrouw Cesanne.

Machteld

Super! Ik voelde mij erg op mijn gemak want Maite was een uitstekende consulente!

Stephanie Geelen

Het was een super gezellige avond met een top consulente! Birthe is heel erg vriendelijk en toegankelijk. Je kan zien dat ze dit duidelijk met passie doet! Je mag haar alles vragen en ze geeft er... Het was een super gezellige avond met een top consulente! Birthe is heel erg vriendelijk en toegankelijk. Je kan zien dat ze dit duidelijk met passie doet! Je mag haar alles vragen en ze geeft er ook met veel plezier een antwoord op. Ze helpt ook heel goed met het zoeken naar het ideale speeltje voor jou. Ik raad de ladiesnight zeker aan voor een avond vol plezier!

Nadiz

Supergezellige avond😊Toffe consulente Birthe,veel gelachen,supertof,Birthe kan de uitleg op een zeer speelse en grappige manier brengen😊