Jo Robeers

Snelle levering en prima producten.

F. O.

Service is in orde

Wietske Hoekstra

Product is precies wat we verwacht hadden.

Marga Hastman

Lampenconcurrent is voor mij Top. De lamp die ik had besteld was te groot, jammer, is een mooie tafellamp. Gebeld en meteen een retour sticker gekregen. DHL heeft het snel afgeleverd en dezelfde... Lampenconcurrent is voor mij Top. De lamp die ik had besteld was te groot, jammer, is een mooie tafellamp. Gebeld en meteen een retour sticker gekregen. DHL heeft het snel afgeleverd en dezelfde dag al een mail gekregen dat het bedrag al was overgemaakt. Klasse!!! Ik beveel lampenconcurrent zeker aan. Hopelijk vind ik snel wat nieuws.

Marjolein

JC Willemse

Een bijzonder vriendelijke klanten en kwaliteit ‘s ervaring bij levering van lamp door Lampen Concurrent.
Wel een enigszins lang verhaal maar raad het aan om dit te lezen om onze ervaring met Lampen Concurrent te horen.

Wij wilden een staande lamp bestellen maar levertijd was in verband met verjaardagscadeau belangrijk voor ons.
De website gaf aan: “Voor 16.00 uur besteld de volgende dag geleverd”
Aflevering was echter 3 dagen later. Dit vermeldde ik eerder in dit review op de website en gaf daarbij mijn teleurstelling aan.

Hierop volgend nam Lampen Concurrent contact met ons op omdat de levertijd niet meer volgende dag was maar veranderd naar 1- 4 dagen.
Dit had te maken met verandering van logistieke dienstverlener omdat afgesproken bezorgtijden niet werden nagekomen en dit niet representatief was voor de door Lampen Concurrent nagestreefde kwaliteit.
Het bleek dat juist op het moment van aanpassing van de website voor levertijden wij de lamp besteld hadden en dus in transitie hiervan een onjuiste verwachting hadden gekregen als in de review geuit.
Het feit dat Lampen Concurrent contact met ons opnam om over de ervaring meer detail te horen bevestigt bij ons dat de nagestreefde kwaliteit en klantentevredenheid hoog in het vaandel staat en serieus opneemt.
Dit is nu bij ons juist een reden om bij Lampen Concurrent bestellingen te doen.
Samenvattend: een klantenbehoefte gedreven bedrijf met eerlijke informatie en productkwaliteit hoog in het vaandel heeft!

Ronald

Prettig, en ook gratis retour.

Willy van Katwijk

De bestelling en levering verliepen goed.
Elk

Jilly Roks

Goed, snelle levering en netjes ingepakt