Nikolic

Slecht, ik heb een gebruikt product ontvangen.

Reactie Lcdwandbeugels.nl:

LCDwandbeugels stuurt per definitie geen gebruikte producten. Wij hebben contact gezocht met de schrijver van deze review. Wij hebben echter geen reactie ontvangen. Wij hebben ook geen retour... LCDwandbeugels stuurt per definitie geen gebruikte producten. Wij hebben contact gezocht met de schrijver van deze review. Wij hebben echter geen reactie ontvangen. Wij hebben ook geen retour ontvangen.
Wanneer de klant na ontvangst van het product contact met ons opgenomen had, hadden wij dit op kunnen lossen.Klant tevredenheid hebben wij immers hoog in het vaandel !

Chantalle

Supermakkelijk en snel

Kahya

Makkelijk en duidelijk internetsite voor plaatsten van een bestelling, je wordt duidelijk en op tijd op de hoogte gehouden van de verzending, snelle verzending.

M.L.F.J. Bekker

Goed. snelle levering, goed product.

Prima levering. Het product valt echter tegen. Lastig te bevestigen, geen duidelijke handleiding en de tv lijkt te zwaar: blijft voorover hellen. Volgens de website was de beugel geschikt voor deze... Prima levering. Het product valt echter tegen. Lastig te bevestigen, geen duidelijke handleiding en de tv lijkt te zwaar: blijft voorover hellen. Volgens de website was de beugel geschikt voor deze tv...