Erik

Keurig verpakt en producten voldoen aan verwachting.
Zending ging via FedEx, waarvan de track en trace niet werkte. Maar daar kan led paneel groothandel niets aan doen uiteraard!

Bvba DeBoCo

GSM

Goede service

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw vriendleijke feedback!

wil

Zwaar ontevreden

Beste Wil,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen dat u geen goed ervaring hebt gehad, w
aarvoor excuses!
Onze Sales & Support afdeling heeft u hierover...
Beste Wil,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen dat u geen goed ervaring hebt gehad, w
aarvoor excuses!
Onze Sales & Support afdeling heeft u hierover gecontacteerd
om een oplossing aan te bieden.

Lees beoordeling

Zeer goed ingepakt en vlug geleverd

Particulier

Bij ontvangst van men bestelling had ik 2 licht armaturen beschadigd in mijn verpakking gevonden. Ik heb onmiddellijk Ledpaneelgroothandel hiervan op de hoogte gebracht.
Binnen de 24 uren...
Binnen de 24 uren hebben ze mij 2 nieuwe geleverd. Dat noem ik dan een goede service. Groeten, P.D.Q.

Beste P.D.Q.,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!
Leuk om te lezen dat onze Sales & Support afdeling zo spoedig een oplossing heeft gevonden/aangeboden.

Gerard Klein

Mooie producten voor een mooie prijs. Hele werkplaats met led panelen uitgerust.
Ik ben een tevreden klant

Walther Smet

Koop regelmatig normaal alles ok maar nu wacht ik nog altijd op een deel van mijn bestelling die verstuurt is met Fed EX rais voor ledstrips voor de rest goed materiaal en prima geholpen

miedema

Prima service en snelle levering

Garage Elburg bandencenter

Prima maar krijg nog factuurtje van de nabestelling he