J.h.hooijmans

Na 1week nog geen pakje gekregen.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw feeddback!
Wat vervelend om te lezen dat uw order nog steeds niet is afgeleverd.
Om een oplossing aan te bieden heeft onze Sales & Support...
Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw feeddback!
Wat vervelend om te lezen dat uw order nog steeds niet is afgeleverd.
Om een oplossing aan te bieden heeft onze Sales & Support afdeling u gecontacteerd.

Marco

Snelle en corecte bezorging

Beste Marco,
vriendelijk bedankt voor uw mooi feedback!

Ido

Beroerd

Beste Ido,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen, waarvoor excuses!
Onze Sales & Support afdeling heeft u hierover gecontacteerd om een oplossing aan te bieden.

_

Tentech

Ik moest een artikel ruilen, want ik had een verkeerde bestelling gedaan. Vriendelijke stem aan de telefoon en ik ben goed geholpen.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback!
Leuk om te lezen dat onze Sales & Support afdeling u een snelle en goede oplossing heeft aangeboden.

Peter

Optijd en correct geleverd

Armin

De LEDpanelen doen perfect waar ze voor bedoeld zijn.
De LEDpanelen doen perfect waar ze voor bedoeld zijn.
Bestellen ging een voudig en de levering was belachelijk snel (zondag avond besteld, maandag namiddag geleverd). Voor mij mag de levering een dag langer duren zodat chauffeurs/bezorgers ook normale werktijden hebben.

Beste Armin,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!
Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent.

Bas

Mooie producten voor een mooie prijs

Marc Erkens

Geen enkel probleem tegengekomen