Krea-Lie

ik had gevraagd voor een aansluitschema, krijg een filmpje maar ik kan mijn computer niet meenemen naar de werk plaats jammer

Mario

Zeer goed veel keuze en prijsklassen geweldig

Ton

Perfecte service

Lees beoordeling

Snelle levering, prima dienstverlening. Er is extra contact opgenomen voor controle wat super is!

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!

AT-Designs

Ik moet de lampen nog monteren, maar ze zien er goed uit.

Wiering Hone Support

Alles perfect gelopen

Haarstudio Mooi!

Ik had gezocht op led strips en kwam toevallig op deze site.
Ik vond wat ik zocht en had het de volgende dag al in huis!

particulier

Tevreden over product, echter na ontvangst bleek dat ik de panelen niet volledig zijn zonder ophangsysteem waardoor ik apart nog een ophangststeem moest bestellen en daarbij relatief veel... Tevreden over product, echter na ontvangst bleek dat ik de panelen niet volledig zijn zonder ophangsysteem waardoor ik apart nog een ophangststeem moest bestellen en daarbij relatief veel bezorgkosten moest betalen.

Hartelijk dank voor uw feedback!
In de omschrijving van onze LED-panelen zijn ''optionele toebehoren voor montage'' aangegeven zodat klanten één van de opties erbij kunnen bestellen.
De verzendkosten zijn best laag voor de verschillende landen.
Neem gerust contact met ons op mocht u verder nog vragen hebben.

Bang & Olufsen Ed Baak

Dramatisch

Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend dat u geen goede ervaring heeft gehad.
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend dat u geen goede ervaring heeft gehad.
Onze Sales & Support afdeling neemt zo spoedig mogelijk contact met u op om een oplossing aan te bieden.

Prive

Zeer zeker en de bezorging gaat zo netjes met een bericht en sms als de bezorger dicht bij is echt perfect.

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!