koos

Heel goed

Duidelijke informatie, goed assortiment en bijzonder snelle levering

R BAKEL

GOED GEHOLPEN MET DUIDELIJKE INFO

ZEER SNELLE BEZORGING

Alleen maar goed .snelle en correcte afhandeling .duidelijke uitleg en omschrijving op de site .

alleen maar goed .snelle en correcte afhandeling .duidelijke uitleg en omschrijving op de site .

Krabbel

Fijne online website met goede scherpe prijzen en betere voorwaarden dan andere

Overzichtelijk, alles is eenvoudig te vinden en te bestellen.. Snelle bezorging bestelde artikelen

Ton

Prima ervaring mijn aankoop hier een betrouwbare shop

zeer snelle levering bestelde

willem vaas

Zal zeker nogmaals een bestelling doen, makkelijke site en 1 dags levering

zal zeker nogmaals een bestelling doen, makkelijke site en 1 dags levering

Toon sandifort

Perfect

Nee alles is perfect verzord

Volkert Stolk

Adequaat!

no nonsense: prima!!

Ch.Sahai

Zowel telefonisch als per mail goede informatie verkregen. Zo hoort het ook te gaan.

Vriendelijkheid en openheid.

C van den Berg

Slecht

slecht

Reactie Leertronic BV:

Hartelijk dank voor de feedback. Uit u bericht begrijp ik dat u op vrijdagmiddag een voeding bestelde en dat deze zaterdag is aangeboden door post.nl op het door u opgegeven bedrijfsadres wat op... Hartelijk dank voor de feedback. Uit u bericht begrijp ik dat u op vrijdagmiddag een voeding bestelde en dat deze zaterdag is aangeboden door post.nl op het door u opgegeven bedrijfsadres wat op zaterdag gesloten is. Wij versturen dezelfde werkdag alle bestellingen mits voor 16.00 uur gedaan, weet u op voorhand dat op het afleveradres niemand aanwezig is de volgende dag dan is het mogelijk in het bestelformulier een afwijkend afleveradres op te geven waar wel iemand op zaterdag aanwezig is. Nogmaals hartelijk dank voor de feedback.