Marloes

Casa Papel Citygame

Netjes, volledig geautomatiseerd en op tijd alles geleverd. Leuk spel!

Sjoerd

Casa de Papel gespeeld in Rotterdam

Leuk! ook als je geen fan bent van de serie. Outdoor escape room.

Maartje

Heerlijke middag gehad met uitdaging en plezier

Zit erg goed in elkaar

Bz

De ervaring met het bedrijf was top. Snelle communicatie goede uitleg.

De ervaring met het bedrijf was top. Snelle communicatie goede uitleg.

Tijdens het spelen van de game was het niet zo avontuurlijk als gezegd werd. Daarnaast hebben we er 15 min over gedaan om erachter te komen hoe je meerdere teamleden kan toevoegen aan je team. Ook bepaalde locaties klopten niet meer. Maar los van deze punten zat het spel goed in elkaar. Waren de raadsels goed te doen en hebben we een heek leuk dagje uit in deventer gehad

Communicatie
Voorbereiding
Hulpvaardigheid
Algemene ervaring.

Sjoerd

Veel plezier gehad!

Via Social Deal kennis gemaakt met deze game voor een zeer schappelijke prijs. Leuk concept en tof in elkaar gezet (casa de papel game in Utrecht).

Jack

Top spel in Gent!

Via Social Deal voucher Casa de Papel Citygame gespeeld en wat hebben we gelachen!! Goed in elkaar gezet met toffe raadsels en leuke plekken in de stad die je bezoekt. Dikke aanrader!

Marieke

Plezier en uitdaging tijdens outdoor escape game!

Uitdagende game, buiten bezig zijn, vlotte communicatie

Iemand uit Antwerpen

Het spel is best leuk om te spelen, maar totaal niet zo avontuurlijk en spectaculair als het wordt voorgesteld. Wij hadden een probleem dat we niet via de helpdesk konden oplossen en als we iemand... Het spel is best leuk om te spelen, maar totaal niet zo avontuurlijk en spectaculair als het wordt voorgesteld. Wij hadden een probleem dat we niet via de helpdesk konden oplossen en als we iemand wilden bellen, was er niemand bereikbaar. Eén item hebben we niet kunnen oplossen omdat er volgens ons iets ontbrak (een e-mail waarnaar verwezen wordt). Wij hadden het spel geboekt via Social Deal, maar zelfs dan vonden we het eigenlijk nog veel te duur voor wat het was.

Leuk dat je kan spelen wanneer je wil en zelf kan kiezen hoe lang je erover wil doen.

Reactie LinkEvents.nl:

Hoi Maaike,
Thx voor je review!
Hoi Maaike,
Thx voor je review!
We zien dat je schrijft je over de email die je niet ontvangen of gevonden hebt, maar bij opdracht 6 (raadsel 6) tijdens het speel staat heel duidelijk dat je een mail moet sturen naar een email adres,(burgemeester) We denken dat jullie die over het hoofd hebben gezien en daardoor deze opdracht niet hebben kunnen doen.
We zagend in onze app dat jullie de overige opdrachten helemaal top hebben gedaan en de game hebben uitgespeeld. Ook veel toffe foto's voorbij zien komen die via de app zijn ingegeven.
NB: Helpdesk is tijdens de game via de chat beschikbaar, dit staat in de speldocumentatie aangegeven.
Nogmaals dank voor het spelen en we hopen je hiermee voldoende uitleg te hebben gegeven. Wie weet tot een volgende keer!Groetjes Team Link Events.

Leuk concept maar uitvoering kan beter

Flinke wandeling

PM

Escape the Maze Rotterdam gedaan. Leuke ontdekkingstocht door de stad. Werkt leuk, zou alleen de volgende keer de volgorde van de opdrachten aanpassen. Nu liepen we onnodig heen en weer...

Eigentijds, interactief, leuk