Luckz

Proef exemplaar

Online gezocht naar ludiek/gepast kaartje voor verjaardagsfeest en bij jullie gevonden.
Mooi - en vooral supervlug geleverd.

Alles! kwalitatief in orde - mooi en waar ik vooral van omver geblazen werd was de snelheid.
Zondag online besteld en betaald en maandag al geleverd - vlugger kan niet.

Doe ze verder!

Lucia

I was very pleased with the beautiful cards for our baby boy. Customer service was also great, especially Erwin was very friendly & helpful.

Geweldige samenwerking

Alleen maar positief, mooie kwaliteit en heel snelle levering!!!

Vereecken

Super mooi en heel snelle levering 👍🏻👍🏻👍🏻

De proefadruk bleef lang weg. Dit heeft ons lang doen twijfelen om de originele kaartjes bij jullie te bestellen. Nu hebben we de kaartjes op voorhand besteld en gaan we zelf nog een stuk kopiëren... De proefadruk bleef lang weg. Dit heeft ons lang doen twijfelen om de originele kaartjes bij jullie te bestellen. Nu hebben we de kaartjes op voorhand besteld en gaan we zelf nog een stuk kopiëren op het kaartje (datum, gewicht, lengte, ...). Uiteindelijk waren de originele kaartjes heel snel geleverd, dus eigenlijk hadden we de volledige kaart bij jullie kunnen laten drukken... Mss kan dit op de site vermeld worden, want het zorgt wel voor onnodige stress en zorgen. En dit was eigenlijk dus nergens voor nodig.

Zeer mooi eindresultaat. Met extra proefblaadjes om kleuren, kwaliteit te vergelijken.

Vermeld mss dat de levertijd van de proefdruk langer is dan het origineel totaalpakket.

Reactie Luckz:

Beste, Wat vervelend dat jullie stress hebben ondervonden bij de bestelling, dat is zeker niet de bedoeling.
Wij hebben de verbeter tip direct op onze website aangepast zodat de...
Wij hebben de verbeter tip direct op onze website aangepast zodat de verzendinformatie over proefdrukken duidelijker terug te vinden is.
Proefdrukjes worden per brievenbuspost verzonden en zullen in ongeveer 1-3 werkdagen in de brievenbus liggen, naar België kan dit 3 tot 8 werkdagen duren.
Pakketten vanaf 20 stuks kaarten of enveloppen worden normaal gesproken op de eerstvolgende werkdag bezorgd in Nederland, naar België soms 2 werkdagen.
met vriendelijke groet,
Team Luckz

3 jaar geleden was ik op zoek naar een uniek geboortekaartje. Zo kwam ik bij luckz.nl uit. Met hulp van Erwin het kaartje helemaal naar onze zin kunnen maken. Zo heeft hij ook geholpen met het... 3 jaar geleden was ik op zoek naar een uniek geboortekaartje. Zo kwam ik bij luckz.nl uit. Met hulp van Erwin het kaartje helemaal naar onze zin kunnen maken. Zo heeft hij ook geholpen met het ontwerp van het geboortekaartje van onze 2e dochter en onlangs ook voor onze jongste dochter. We hebben hele leuke reacties gehad op de kaartjes. De service is echt top. Je krijgt snel een reactie bij vragen. Geboortekaartje om 17.30 besteld en de volgende dag al in huis.

Communicatie loopt zeer goed en snel. Via email contact gehad over het ontwerp van de kaartjes, half woord was al voldoende om aan onze wensen te voldoen! Met als resultaat een uniek en lief... Communicatie loopt zeer goed en snel. Via email contact gehad over het ontwerp van de kaartjes, half woord was al voldoende om aan onze wensen te voldoen! Met als resultaat een uniek en lief geboortekaartje.

Helemaal geen

Snel en mooie kwaliteit.

Ik heb een uitstekende ervaring met jullie. Alles is goed gedaan.

Dit was mij eerst keer dus een goede ervaring.

?