LUMZ

Rebecca

Goede klantvriendelijke ervaring. Omschrijving van het artikel op de website klopt en bezorging netjes gepland.

Dave

Goede en nette service. Uitstekend product!

Claire Alblas-van Weel

Heel goed

Goede kwaliteit en snelle service

Larissa

Harco Gijsbers

Op donderdag 9 januari heb ik de door mij bestelde tafel (Giani Okolo) ontvangen van Lumz. Na het uitpakken en de montage zie ik dat het onderstel van de tafel niet in de juiste kleur. Volgens de... Op donderdag 9 januari heb ik de door mij bestelde tafel (Giani Okolo) ontvangen van Lumz. Na het uitpakken en de montage zie ik dat het onderstel van de tafel niet in de juiste kleur. Volgens de specificaties op de website, zouden de poten zwart moeten zijn, maar in plaats daarvan zijn ze in metaal kleur.

Tijdens het uitpakken van de tafel, diameter van 120 cm en ontzettend zwaar, is de verpakking beschadigd. Omdat ik mij er niet direct bewust va was dat de poten in de verkeerde kleur geleverd zijn heb ik de verpakking dubbelgevouwen zodat deze gemakkelijk met het oud papier meegenomen kan worden.

Echter blijkt dat het niet meer mogelijk is om de tafel retour te sturen omdat de de originele verpakking is beschadigd. Houd hier rekening mee als je iets besteld bij Lumz! Ik zit nu dus met een verkeerd geleverde tafel.

Thomas

Waardeloos bedrijf. Foto's op de website zien er mooi uit, maar de daadwerkelijk geleverde producten zijn van lage kwaliteit en in mijn geval nog incompleet geleverd ook (poten van dressoir... Waardeloos bedrijf. Foto's op de website zien er mooi uit, maar de daadwerkelijk geleverde producten zijn van lage kwaliteit en in mijn geval nog incompleet geleverd ook (poten van dressoir ontbraken). Hou er rekening mee dat alhoewel levering gratis is, ze bij het retourneren van een product doodleuk €35 in rekening brengen.

Slechte communicatie moet zelf steeds actie onder nemen en elke keer wordt me kast uit gesteld wacht al half jaar
En.hoor steeds wat anders luister eens naar de klant zou ik zeggen
Ik...
En.hoor steeds wat anders luister eens naar de klant zou ik zeggen
Ik moet nu aan geven via systeem.bezorg maar in sep besteld en niks geleverd

Ilona

LUMZ is echt een hele leuke winkel. Online hebben ze een groot assortiment en daarnaast een mooie, grote winkel met heel veel leuks! Fijn om even te zien en voelen hoe het product eruit ziet voor je... LUMZ is echt een hele leuke winkel. Online hebben ze een groot assortiment en daarnaast een mooie, grote winkel met heel veel leuks! Fijn om even te zien en voelen hoe het product eruit ziet voor je het bestelt. De prijs-kwaliteit verhouding is ook heel goed. Ik had wel een beetje pech met een kast die tot twee keer toe (licht) beschadigd werd bezorgd. Maar die werd netjes omgeruild. Nog steeds wip ik af en toe even langs, zowel online als in de winkel om te kijken wat ze voor leuks hebben. Ik ben nog niet uitgeshopt daar!