LUMZ

Ik heb een bestelling geplaatsd voor een vloerlamp en omdat erbij stond dat er nog maar 1 lamp in de winkel stond wilde ik er snel bij zijn.
Er stond bij ; voor 16.00 uur besteld morgen in...
Er stond bij ; voor 16.00 uur besteld morgen in huis.
Toen kreeg ik een bevestigingsmail dat de lamp pas eind maart ,begin april verwacht werd geleverd te kunnen worden.Daarop belde ik het bedrijf om te vragen hoe dat kan. Daar wisten ze mij te verzekeren dat ik de lamp morgen in huis had en zeker diezelfde avond nog een bevestigingsmail zou krijgen van de post met een track and trace code. Die heb ik niet gekregen .De volgende ochtend heb ik talloze keren gebeld maar er werd niet
opgenomen en zelfs werd ik weggedrukt. Diverse pakketbezorgers zijn inmiddels al in de straat geweest .En er is niets bezorgd.

Snelle levering tijdens de kerstperiode, maar de dozen waren wel beschadigd. Prima beschrijving van de producten.

Goede levering en kwaliteit is erg goed

Wiegman

Mooi product, goed ingepakt en keurige levering en op tijd!

Ton Leenders

Retourservice voorwaarden zijn echt slecht

Super service. Bestellen op de website lukte niet direct. Prima telefonische service.

Charlotte Batenburg

Snelle levering van een kapstok.
Snel op te hangen (geen moertjes /boutjes/spijkers/pluggen erbij!).
Staat super mooi

Hellen lohman