LUMZ

Vriendelijke service, prettig dat er bij de webwinkel een showroom is, om de meubels te bekijken en proberen (stoelen).

Kristin

3 weken wachten op mijn bestelling

Reactie LUMZ:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review!
Goedemiddag,
Bedankt voor uw review!
Wat vervelend! Echter zien wij dat de tafel inmiddels bij ons binnen is. De bestelde lamp had tijdens het plaatsen van uw bestelling een levertijd van 5-10 werkdagen vanaf 4 februari zoals op de orderbevestiging staat vermeld. In verband met de kosten en het milieu leveren wij uw bestelling graag in 1x uit. Wat jammer dat wij geen verzoek tot deellevering hebben ontvangen! De tafel had hiermee binnen 24 uur geleverd kunnen worden.
Onze excuses voor het misverstand!
Team LUMZ

Mooie winkel met goede website. Na het bestellen hoorde ik een tijd niets over de order wat maakte dat ik uiteindelijk zelf heb gemaild. Hierop een zeer vlotte en heldere reactie gekregen dat het... Mooie winkel met goede website. Na het bestellen hoorde ik een tijd niets over de order wat maakte dat ik uiteindelijk zelf heb gemaild. Hierop een zeer vlotte en heldere reactie gekregen dat het product inmiddels binnen was en z.s.m. werd geleverd.
Bij levering een prachtig product waar ik zeer tevreden mee ben. Jammer was wel dat het zakje met schroeven gescheurd was waardoor ik uiteindelijk tussen de kieren van de doos alle schroefjes eruit moest peuteren.

Bestellen ging prima, levering liet langer op zich wachten als op de site aangegeven, echter levering kwam uiteindelijk zonder problemen.

Meijer

Goed en prettig verlopen

Mijn ervaring met Lumz.nl is redelijk. Klantcommunicatie over (verlate) levering verdient m.i. verbetering, alsmede de coordinatie en stiptheid van de levering door het bezorgingsbedrijf.

Olga van duijn. -Clement

Wij hebben zeer goede ervaringen met lumz gaan eerst kijken in showroom ook goed geholpen

J.Pel

Positief, erg prettig