LUMZ

Goede afwikkeling in maken van afspraak voor aflevering.

R. Valent

Prima, goede service.

Melissa

Goede service en zeer goed verpakt product

Het assortiment op de website is meerdere malen groter dan de winkel.
Toen wij vanuit rotterdam naar de winkel gereden zijn was dit een beetje teleurstellend.
Desondanks hebben jullie...
Het assortiment op de website is meerdere malen groter dan de winkel.
Desondanks hebben jullie mooie en leuke spullen en wederom weer wat aangeschaft .Dit zal ik voortaan via de website doen en niet meer in de winkel.

Gaby

Eettafel mango hout. Hobbels en bobbels in blad waardoor de tafel scheef oogt en niets stabiel op tafel staat. Geen factuur van de betaling ontvangen.

Asma. B.

Ik ben zo tevreden over de marmere salontafel die ik heb besteld bij jullie! Super mooi! En de levering was ook Op tijd, heel fijn dat jullie nog even bellen met de vraag wanneer het past voor de... Ik ben zo tevreden over de marmere salontafel die ik heb besteld bij jullie! Super mooi! En de levering was ook Op tijd, heel fijn dat jullie nog even bellen met de vraag wanneer het past voor de levering.❤️

Tom

Het was een fijne ervaring. Duidelijke informatie omtrent levering en opvolging voor maken van afspraak voor bezorging. Zeer scherpe prijzen en aanbiedingen.

Lucie Van Schaick

Prima geregeld ,levering op tijd