LUMZ

Prima, aflevering ging vlot en netjes.

Bedankt voor uw review!
Helemaal super :-) Veel plezier van uw aankoop!
Team LUMZ

Prima ervaring. Levering volgens afspraak en bijzonder goed assortiment producten.

Bedankt voor uw review!
Helemaal super :-) Veel plezier van uw aankoop!

Madeleine

Super, snelle service, mooie showroom, veel mooie producten en kwalitatief hoog.

Beste Madeleine,
Bedankt voor uw feedback!
Super! Wij zien u graag nog eens terug. De koffie staat klaar :-)

Hanneke

Prettig contact met klantenservice. Levering volgens afspraak.

Bedankt voor uw feedback!
Goed om te horen dat de transporteur zijn werk goed heeft gedaan. Zo voorkomen wij dat u voor verrassingen & wij voor een dichte deur komen te staan :-)

Top

Bedankt voor uw bericht.
Super! Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn :-)

J.A de Boer-Bakker

Doordat er niet door de fabriek geleverd kon worden, duurde het wachten op onze barkrukken iets langer.
Vriendelijk te woord gestaan door een telefoniste.
Toen de stoelen werden geleverd...
Vriendelijk te woord gestaan door een telefoniste.
Toen de stoelen werden geleverd werden we hiervan netjes op de hoogte gesteld en konden we zelf de dag van levering bepalen.
Barkrukken zijn keurig en goed ingepakt bezorgd.

Bedankt voor uw bericht.
Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze transporteur. Zodra uw bestelling gereed staat, bellen wij van tevoren altijd even om de gewenste dag en tijdsvak met u af te stemmen. Zo voorkomen we dat u voor verrassingen & wij voor een dichte deur komen te staan :-)

Chun

Informatie op de website komen overeen met de levertijden. Levering was perfekt en beschermd ingepakt.

Beste Chun,
Bedankt voor uw bericht.
Fantastisch! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling en zien u graag nog eens terug :-)

Hanneke

Prettig contact met klantenservice. Bedrijf komt na wat zij zegt. Prijs/kwaliteit verhouding goed.

Bedankt voor uw feedback!
Fantastisch! Veel plezier ervan :-)

f. kuijpers

Grote keus, mooi aanbod. Scherp geprijsd en klantvriendelijk telefonisch contact, met uitzondering van laatste onderhoud. Zie onder bij aandachtspunten.

Bedankt voor uw review!
Wat vervelend! Graag ontvangen wij een foto van de schade zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden :-) Veel plezier van uw aankoop!
Met...
Team LUMZ

Prima, duidelijke site, snelle levering

Bedankt voor uw feedback!
Hartelijk dank, wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn :-)