LUMZ

Ik was zeer tevreden met mijn bestelling en de levering was ook snel!

Bedankt voor uw feedback!
Wat fijn! Veel plezier van uw bestelling :-)

Joyce

Betrouwbaar en mooie producten

Bedankt voor uw review!
Wij doen ons uiterste best u zo spoedig mogelijk te helpen :-) Veel plezier van uw aankoop!
Team LUMZ

Levering keurig op tijd. Correcte beschrijving van het gekochte product. Goede service.

Bedankt voor uw feedback!
Wij wensen u veel plezier van uw bestelling & zien u graag nog eens terug :-)
LUMZ

Snelle bezorging. Goede service. Correcte omschrijving product op de site.

Bedankt voor uw review!
Hier worden we vrolijk van :-) Veel plezier van uw aankoop!

sandra

Supersnelle levering. Heel blij met tafel.

Beste Sandra,
Bedankt voor uw feedback!
Goed om te horen :-) Veel plezier van uw bestelling!

Elske Hubers

Hele fijne goede ervaring. Levering mooi optijd en prachtig kastje! Kan Lumz zeker aanraden.

Beste Elske,
Bedankt voor uw feedback!
Heel fijn om te horen dat u tevreden bent. Zien wij u nog eens terug :-)?

Nijenhuis

Verschillende malen heb ik contact gezocht met Lumz naar aanleiding van een bestelling. Ik werd meteen geholpen op een persoonlijke en adequate manier. De houtsoorten in de meubels van Lumz zijn van... Verschillende malen heb ik contact gezocht met Lumz naar aanleiding van een bestelling. Ik werd meteen geholpen op een persoonlijke en adequate manier. De houtsoorten in de meubels van Lumz zijn van hoge en ouderwets degelijke kwaliteit, terwijl de ontwerpen modern zijn. Ik heb nu een tv-tafel en een bijpassend bijzettafeltje in mijn woonkamer staan en iedereen die binnen komt spreekt zijn waardering erover uit! Zelf geniet ik elke dag als ik binnen kom weer van deze mooie producten.

Bedankt voor uw feedback!
Wat een schitterende beoordeling :-) Wij hopen u nog vaker van dienst te mogen zijn!
LUMZ

Prettig geprijst hockertje (koffer op pootjes). Snel geleverd. Staat goed in de slaapkamer.

Bedankt voor uw feedback!
Wat leuk om te horen dat u tevreden bent over dit bijzondere meubel. Veel plezier ervan :-)!
LUMZ

Goede aanbieding en blij met de service dat het product later geleverd kon worden in verband met onze verbouwing.

Bedankt voor uw feedback!
Goed om te horen! Wij denken graag met u mee :-)

Hanny van der Aa

Mail verkeer was correct en de bezorging ook.(ondanks dat het product niet gelijk verkrijgbaar was) Helaas voldeed het product niet aan onze eisen ("poppenspul")

Bedankt voor uw review!
Wat jammer dat het meubel niet voldeed... Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn :-)
Met vriendelijke...