LUMZ

wijcherson

Helaas zijn mijn ervaringen meteen dit bedrijf niet al te best. Althans de artikelen, die ik besteld heb daar mankeerde heel vaak wat aan.
Van de zes design eetstoelen, die ik besteld had,...
Van de zes design eetstoelen, die ik besteld had, daar mankeerde er bij vier wat aan.
Bij twee eetstoelen kreeg ik een schroef er niet
helemaal in. Bij en andere eetstoel was de witte lak op 1 plek beschadigd. Bij deze vierde stoelen was eens poot verbogen. Daar kreeg ik en nieuw onderstel voor terug, maar dat paste weer niet op het zitgedeelte van de stoel, die ik gehouden had. Omdat ik het zat was om dat ook weer terug te moeten sturen, heb ik het zelf maar met een hamer zo bijgewerkt, dat hij uiteindelijk redelijk paste. De vierde schroef past ook hier weer niet totaal, maar het kan wel.
Ik zal hierdoor niet gauw weer iets bij dit bedrijf bestellen.

Bedankt voor uw review!
Wij vinden het erg jammer om te horen dat u deze ervaring met deze leverancier heeft. Echter hebben wij deze klachten nog niet eerder ontvangen en gaan er vanuit dat er een verkeerde batch tussen heeft gezeten :-(! Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn.

Drost

Vlotte bestelprocedure, duidelijke communicatie betreft de levering. Levering klopte met beschreven levertijd, dat is een pré

Bedankt voor uw review!
Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze service. Echter vinden wij het uiteraard jammer dat u deze ervaring met onze transporteur heeft :-( Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Onze excuses!
Team LUMZ

Prima service! Dik tevreden!

Bedankt voor uw review!
Heel goed om te horen dat u blij bent met onze service. Wij hopen u nog vaker van dienst te mogen zijn!
Team LUMZ

Goede ervaring, alleen leveringstermijn was wat lang.

Bedankt voor uw review!
Vervelend dat de levering later plaatsvond dan verwacht... Wij hebben uw feedback met de leverancier besproken en proberen dit te verbeteren :-)
Met...

Prima, vlotte levering

Bedankt voor uw review!
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn :-)

Ria

Heel erg goed!

Beste Ria,
Bedankt voor uw review!
Wat leuk om te horen dat u blij bent met uw bestelling. Mochten wij u in de toekomst nog van dienst kunnen zijn, dan helpen wij u graag :-)
Met...
Beste Ria,

Prima!

Bedankt voor uw review!
Super fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Wij staan 6 dagen per week voor u klaar :-)!

Duidelijke website.

Bedankt voor uw review!
Goed om te horen dat het product is zoals verwacht. Wij doen ons uiterste best om u in het vervolg beter op de hoogte te houden :-)
Met vriendelijke...
Team LUMZ

Snelle levering, goede kwaliteit!

Bedankt voor uw review!
Wij proberen altijd te verbeteren en zijn blij met uw feedback :-)

Top

Bedankt voor uw review!
Wij hopen u in de toekomst nog vaker te kunnen helpen aan een prachtig meubel of accessoire :-)