LUMZ

Ik heb twee bestellingen gedaan van lampen. Werd netjes en op tijd afgeleverd

Bedankt voor uw review!
Goed om te horen dat uw bestelling naar wens is, veel plezier ervan :-)

ingrid van scherpenzeel

Alles is zeer overzichtelijke erg blij met de aankoop

Beste Ingrid,
Bedankt voor uw review!
Wat ontzettend leuk om te horen dat u blij bent met uw aankoop. Veel plezier ervan :-)

J. Van der Linden

Uitstekende after-sales. Nadat een eerder gekochte glazentafel brak, kregen we direct gelegenheid een nieuwe tafel uit te zoeken.

Beste Jeannette,
Bedankt voor uw review!
Wij zijn blij dat de leverancier zo snel met een gepaste oplossing kwam. Alvast veel plezier van uw nieuwe salontafel :-)
Met vriendelijke...
Beste Jeannette,
Team LUMZ

Het bestelde product stond helder op de website en het bestelproces was eenvoudig. De levering werd echter naar achteren geschoven en uiteindelijk moest het product worden afgehaald in plaats van... Het bestelde product stond helder op de website en het bestelproces was eenvoudig. De levering werd echter naar achteren geschoven en uiteindelijk moest het product worden afgehaald in plaats van dat het werd bezorgd.

Na bestellen vrijwel geen contact. Alleen 1 bevestigingsmail met summiere informatie.

Bij levering dior transporteur geen pinapparaat aanwezig. Tweede levering moeten inplannen.

G. Vaarkamp

Gewoon goed!

Goede ervaring. Heel vriendelijk geholpen.

Snelle levering, kwamen op het juiste tijdstip

Zeer goede ervaring

Saskia

Kende het bedrijf niet. Bij toeval op web ontdekt. In Houten gaan kijken naar kwaliteit van kasten. Top en toen bestelling geplaatst. Prettige bezorservice en goede handleiding voor in elkaar... Kende het bedrijf niet. Bij toeval op web ontdekt. In Houten gaan kijken naar kwaliteit van kasten. Top en toen bestelling geplaatst. Prettige bezorservice en goede handleiding voor in elkaar zetten. Staat nu prachtig op onze slaapkamer en krijgen alleen maar complimenten! Die geef ik nu door. Dank.