LUMZ

Bijzettafels besteld en keurig op tijd geleverd.

CvB

Na de bestelling gelijk een bevestigingsmail gekregen. Het pakket is binnen de leveringstijd bezorgd. De bezorger heeft met mij een tijdstip afgesproken en heeft mij een kwartier voor de bezorgtijd... Na de bestelling gelijk een bevestigingsmail gekregen. Het pakket is binnen de leveringstijd bezorgd. De bezorger heeft met mij een tijdstip afgesproken en heeft mij een kwartier voor de bezorgtijd gebeld, dat hij eraan kwam

Bram

Wij zijn naar de winkel geweest om een lamp te bekijken die op de website stond. Helaas was deze niet in de winkel aanwezig. Ter plekke toch maar besloten om hem te bestellen. De verkoper heeft dit... Wij zijn naar de winkel geweest om een lamp te bekijken die op de website stond. Helaas was deze niet in de winkel aanwezig. Ter plekke toch maar besloten om hem te bestellen. De verkoper heeft dit voor ons op zijn tablet geregeld

Bedankt voor uw review!
Hier worden we vrolijk van :-) Omdat wij online ruim 10.000 producten aanbieden en maar over 1000 m2 showroom beschikken, kunnen wij helaas maar een kleine greep van de producten laten zien. Veel plezier van uw aankoop!

Kelly Kouwenberg

Fijn bedrijf, goed assortiment

Evelien Jhari

Ik heb geen goede ervaringen met het bedrijf. De eerste keer hebben wij best veel besteld. Er werd toen gezegd dat het allemaal tegelijk leverbaar was. Toen ik gebeld werd door het bedrijf om een... Ik heb geen goede ervaringen met het bedrijf. De eerste keer hebben wij best veel besteld. Er werd toen gezegd dat het allemaal tegelijk leverbaar was. Toen ik gebeld werd door het bedrijf om een afspraak in te plannen voor de bezorging van de spullen bleek dus dat de helft niet geleverd kon worden omdat het nog niet in het magazijn aangekomen was. Na veel telefoontjes zijn de spullen in 2 zendingen geleverd. Het telefonisch contact vond ik erg onprettig, zou worden terug gebeld en dat gebeurde steeds niet. Geen vriendelijk contact, leek alsof de dame aan de lijn te druk was om mij te helpen met het probleem. De tweede keer dat ik iets besteld had bleek de levering te lang duren, ik was wel gebeld om te vragen of ik het product nog wel wilde. Dat wilde ik wel, daarna ben ik nooit meer gebeld over de levering. Weer zelf achteraan gebeld en toen bleek het product al in het magazijn te zijn. Steeds gaat het dus mis met de levertijden en bezorging. Op jullie website staat de levertijd maar de actuele levertijd is weer heel anders.

Beste Evelien,
Beste Evelien,
Bedankt voor uw review!
Vervelend om te horen dat u het gevoel heeft onvriendelijk behandeld te zijn. Wij staan 7 dagen per week voor u klaar om al uw vragen (of klachten) te beantwoorden en op te lossen. Het is nooit de bedoeling geweest u onvriendelijk te behandelen. Onze klantenservice staat juist zeer goed bekend! Wij zien dat wij u telefonisch hebben benaderd om over de uitgestelde levertijd te overleggen en u hierover zou terugbellen. Omdat wij geen bericht meer ontvingen, hebben wij automatisch op de levering gewacht. Onze excuses voor deze miscommunicatie!
Wij hopen u in de toekomst een betere ervaring te kunnen geven :-)

Hermans Tonie

Zeer tevreden over de bestelde goederen zowel product als levertijd.

Pierre Crauwels

Snelle levering, kwaliteit bedenkelijk.

Verkopen leuk producten

a.kooij isisa

Ja de levertijd was een beetje lang maar aangekondigd op de website dus waar zeur ik over