LUMZ

Vriendelijke ontvangst en goed advies

Maarten Haesen

Handige bestelmodule, correcte voorstelling van producten middels duidelijke afbeeldingen, volledige technische fiche beschikbaar, commerciële dienst vlot bereikbaar en heel vriendelijke... Handige bestelmodule, correcte voorstelling van producten middels duidelijke afbeeldingen, volledige technische fiche beschikbaar, commerciële dienst vlot bereikbaar en heel vriendelijke contactpersoon bij telefonisch contact.

Kevin den Ouden

Zeer goed. Zonder eigen initiatief werden wij op de hoogte gebracht dat de levering was vertraagd. Daarna netjes per email op de hoogte gehouden. De dag voordat de kasten geleverd zouden worden zijn... Zeer goed. Zonder eigen initiatief werden wij op de hoogte gebracht dat de levering was vertraagd. Daarna netjes per email op de hoogte gehouden. De dag voordat de kasten geleverd zouden worden zijn we netjes gebeld voor een tijdsafspraak.

Positief

Team LUMZ

Prima bedrijf snelle correcte levering

Bedankt voor uw review!
Hartstikke fijn :-) Veel plezier van uw aankoop!

Thon

Via de website gevonden.

Snelle levering!

Anoniem IP

Prima service, snelle levering, netjes afgeleverd.
jammer dat het pakket nog in elkaar gezet moest worden door onszelf 😉

Bedankt voor uw review!
Hier worden we vrolijk van :-) In verband met schadegevoeligheid worden een groot aantal meubels ongemonteerd geleverd. Veel plezier van uw aankoop!
Team LUMZ

De stoelen waren snel geleverd, dat is top! Echter kreeg ik geen goed gevoel bij het geheel... bij aflevering werden twee dozen in de woonkamer gezet en direct een pinapparaat onder mijn neus... De stoelen waren snel geleverd, dat is top! Echter kreeg ik geen goed gevoel bij het geheel... bij aflevering werden twee dozen in de woonkamer gezet en direct een pinapparaat onder mijn neus geschoven, slechte service noem ik dat en totaal geen leuk ontvangst van je meubelen, die je a la Ikea in elkaar moet zetten zelf.

Bedankt voor uw review!
Jammer dat u deze ervaring met onze transporteur heeft :-( Wij hebben deze klacht gelukkig nog niet eerder ontvangen maar leggen uw opmerking direct voor aan de transporteur! Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen echter natuurlijk wel dat u tevreden bent over uw stoelen :-)
Team LUMZ

Goede service, ook bij het leveren van een nieuw onderdeel door een beschadiging.

Bedankt voor uw review!
Goed om te horen dat het losse onderdeel snel na geleverd werd! Wij hopen u nog eens terug te zien :-)