LUMZ

Sabine

Snelle levering,
Helaas was het pakket al eens gebruikt en defect teruggezonden denk ik.
Maar de klantenservice pakte het snel en vriendelijk op.
Wat lange wachttijd op naleveren,...
Snelle levering,
Helaas was het pakket al eens gebruikt en defect teruggezonden denk ik.
Maar de klantenservice pakte het snel en vriendelijk op.
Wat lange wachttijd op naleveren, maar dat zal aan hun leverancier liggen.
Fijn product, ziet er mooi uit.

Beste Sabine,
Beste Sabine,
Bedankt voor uw review!
Goed om te horen dat u tevreden bent over onze snelle after sales. Wij staan 7 dagen per week voor u klaar om foutjes te corrigeren. Veel plezier van uw bestelling!
Team LUMZ

Erg lang moeten wachten op mijn stoel. Bezorging was slecht, waren de stoel vergeten dus moest langer wachten dan afgesproken.

Bedankt voor uw review!
Wat jammer om te horen dat de transporteur een foutje bleek te hebben gemaakt :-(! Wij hopen u in de toekomst vaker van dienst te mogen zijn zodat wij u onze goede service kunnen bewijzen. Onze excuses!

Kathleen Ulmer

Kwalitatief salontafeltje voor een kleine prijs netjes aan huis geleverd leveringstermijn duurt iets langer dan op andere webshops maar het wachten waard

Bedankt voor uw review!
10/10, dat is waar we het met zijn allen voor doen! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling :-)

Wendy Vreeswijk

Wij hebben hier onlangs een prachtige eettafellamp gekocht. Er was iets mis met 1 van de lampbollen dit is netjes en correct opgelost door een nieuwe lampenbol op te sturen zodat we weer snel konden... Wij hebben hier onlangs een prachtige eettafellamp gekocht. Er was iets mis met 1 van de lampbollen dit is netjes en correct opgelost door een nieuwe lampenbol op te sturen zodat we weer snel konden genieten van de mooie lamp.

Beste Wendy,
Bedankt voor uw review!
Fijn dat wij het ongelukje naar wens hebben kunnen verhelpen. Veel plezier ervan!

philippe

Eerlijke beschrijving op hun site met sterk concurentiële prijzen.
Levering zoals opgegeven.

Beste Philippe,
Bedankt voor uw review!
Hier worden we blij van. Wij zien u graag nog eens terug :-)!

wannes

Eerste ervaring, goede ervaring

Bedankt voor uw review!
Leuk om te horen dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier van uw bestelling :-)

Familie uit Alphen ad Rijn

Twee maal iets gekocht. Vanaf moment van bestellen tot aan levering, wordt men keurig op de hoogte gehouden. Mooie en aparte producten, die geleverd worden binnen de aangegeven tijd zoals op... Twee maal iets gekocht. Vanaf moment van bestellen tot aan levering, wordt men keurig op de hoogte gehouden. Mooie en aparte producten, die geleverd worden binnen de aangegeven tijd zoals op website vermeld. Heeft men toch nog een vraag, dan wordt men zeer vriendelijk en accuraat geholpen door de klantenservice.
Wij zullen in de toekomst zeker meerdere bestellingen plaatsen!

Bedankt voor uw review!
Wat goed om te horen dat wij u vaker naar wens van dienst hebben kunnen zijn. Wij zien u graag nog vaker terug :-)
Team...

Eerste ervaring is uitstekend

Bedankt voor uw review!
Heel goed om te horen dat u tevreden bent. Mochten wij u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn, dan helpen wij u graag :-)!
Met vriendelijke...

auke van der meer

Mooie kast voor een goede prijs

Beste Auke,
Bedankt voor uw review!
Wij zijn blij dat uw kast goed bevalt! Mochten wij u in de toekomst nog eens ergens mee kunnen helpen; wij staan 7 dagen per week voor u klaar :-)
Met...
Beste Auke,

Annette

Na de bestelling te hebben geplaatst was her product op korte termijn op de plaats van bestemming. In tegenstelling tot andere sites waar de besteltijd aanzienlijk langer was.

Beste Annette,
Bedankt voor uw review!
Goed om te horen dat uw bestelling sneller dan verwacht bij u is aangeboden. Veel plezier ervan!