LUMZ

Peimagoed

Goedenavond,
Bedankt voor uw review!
Wij zijn blij te horen dat u 100% tevreden bent over onze service :-)

Goede en snelle service.

Bedankt voor uw review!
Wat leuk om te horen dat u tevreden bent over ons assortiment :-)

Linda

Ik heb 2 open kasten besteld, deze zijn op tijd en in goede orde geleverd. Prijs/ kwaliteit verhouding was prima.

Beste Linda,
Beste Linda,
Bedankt voor uw review!
Erg leuk om te horen dat u tevreden bent over uw eerste ervaring met LUMZ! Wij hopen u –en eventuele vrienden & kennissen- in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn :-)

Johnny De Smet

Zeer goede service. Prijzen zijn echt concurrentiël. De levering was uitmuntend. Echt een aanrader!

Beste Johnny,
Bedankt voor uw review!
Helemaal super! Hier worden we blij van :-)

Anne Merse

We hebben uit de serie Mascio de eettafel, sidetable en 2 salontafeltjes via LUMZ besteld. Heel gemakkelijk online, bezorging was ook prima geregeld. De foto's op de site zijn een goede weergave van... We hebben uit de serie Mascio de eettafel, sidetable en 2 salontafeltjes via LUMZ besteld. Heel gemakkelijk online, bezorging was ook prima geregeld. De foto's op de site zijn een goede weergave van hoe de spullen er in het echt uitzien.
Al met al voor herhaling vatbaar.

Beste Anne,
Bedankt voor uw review!
Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over uw bestelling en hopen u nog eens terug te zien :-)

Louis Steenput

Zeer goed

Beste Louis,
Bedankt voor uw review!
Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service. Ons team staat 7 dagen per week voor u klaar :-)

Louis Steenpuy

Alles ging zeer vlot.Aanrader als bedrijf.

Beste Louis,
Bedankt voor uw review!
Wat fijn om te horen dat u ons aanraadt en tevreden bent over onze service :-)

R Stoteler

Wij hebben twee nacht kastjes besteld. Ze zijn snel geleverd . Alles is keurig geregeld. Wij zijn erg tevreden.

Bedankt voor uw review!
Blij om te horen dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier van uw bestelling!

Anjan Mujanovic

Perfect

Beste Anjan,
Bedankt voor uw review!
Het mooiste compliment dat we kunnen krijgen :-)! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling.

M.Jongen

IK heb goede ervaringen met dit bedrijf. De kwaliteitsverhouding qua prijs en product is goed!

Bedankt voor uw review!
Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw ervaring met ons! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling :-)