LUMZ

Lambregts

Leuke meubels

Bedankt voor uw review!
5 sterren! Fantastisch :D Wij wensen u veel plezier van uw bestelling.

Anjan

Uitstekend!
Erg betrouwbaar en super service.
Enorm blij mee en zal in de toekomst blijven gebruiken.

Beste Anjan,
Bedankt voor uw review!
Wat een eer dat wij een groot deel van uw inrichting mochten verzorgen. Wij staan graag voor u klaar :-)

Bedankt voor uw review!
Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw spiegel. Veel plezier ervan :-)

M. van Straalen

Prima kwaliteit

Beste Marion,
Bedankt voor uw review!
Wij hopen dat de bijzettafeltjes prachtig zullen staan in uw interieur :-)

Cor Govers

Goede informatie, en website, duidelijk communicatie voor bestelling en na bestelling, concurerende prijs , snelle levering op afgesproken tijd.

Beste Cor,
Bedankt voor uw review!
Helemaal TOP! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling :-)

P. Rustenhoven

Nette en snelle service. Bestelling werd netjes door de koerier op de afgesproken dag en tijd geleverd. Ook fijn dat er betaald kon worden bij aflevering, zo zit je niet in spanning over of het wel... Nette en snelle service. Bestelling werd netjes door de koerier op de afgesproken dag en tijd geleverd. Ook fijn dat er betaald kon worden bij aflevering, zo zit je niet in spanning over of het wel geleverd wordt. Slechte ervaringen uit het verleden.

Zeer tevreden over de levering. Half uur vantevoren werd ik gebeld voordat de eetkamertafel arriveerde. Netjes naar binnen gebracht daar waar ik het graag had. Verder alles correct gegaan.

Beste Linda,
Bedankt voor uw review!
Goed om te horen dat u blij bent met onze transporteur. Zij zijn zeer flexibel en proberen tot ’s avonds laat met u mee te denken :-)
Met...
Beste Linda,

Rowena Flothuis

Makkelijke website en snelle levering.
Artikel was goed verpakt.

Beste Rowena,
Bedankt voor uw review!
Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze website en zien u graag nog eens terug :-)
Team LUMZ

We hebben eerst gebeld , of het product wel zwart was , we zijn heel vriendelijk en corekt geholpen, we hebben niet lang hoeven te wachten, en het zag er precies zo uit als op de foto.

Bedankt voor uw review!
Wij zijn 7 dagen per week beschikbaar voor het beantwoorden van al uw vragen. Fijn om te horen dat u blij bent met uw bestelling :-)
Met vriendelijke...
Team LUMZ

Een uiterst vriendelijk en warm welkom,door de verkoper (bedrijfsleider?) van het bedrijf
Omdat we wisten waarvoor we daar kwamen, leidde deze verkoper ons naar de gewenste meubelen ,gaf uitgebreide informatie en printte deze ook nog eens,naast de uitgeprinte factuur voor de bestelling van een bureau. Hij hielp ons ook nog met het sjouwen, van een stoel en een mini - set van bijzettafeltjes, naar de auto. Kortom..De allereerste keer bij Lumz.nl was voor ons een superervaring!!

Beste Truus,
Beste Truus,
Bedankt voor uw review!
Wij zien inderdaad dat u bent geholpen door 1 van de eigenaren van LUMZ en hebben uw compliment aan hem doorgegeven. Heel erg bedankt! Mochten wij u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn; de koffie staat klaar :-)