LUMZ

Evy Saerens

Mooie bijzettafeltje, prijs ok, correcte levering

Beste Evy,
Bedankt voor uw review!
Erg fijn om te horen! Veel plezier van uw bestelling :-)

Goed!

Bedankt voor uw review!
Wat een compliment! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling en zien u graag nog eens terug :-)

Goed geholpen en geadviseerd

Bedankt voor uw review!
Ons team staat 7 dagen per week voor u klaar. U bent van harte welkom!

Els van Lierop

Goede communicatie

Beste Els,
Bedankt voor uw review!
Onze transporteur denkt graag met u mee om het ideale moment van levering samen met u in te plannen. Veel plezier van uw bestelling :-)
Met...
Beste Els,
Team LUMZ

Mijn ervaring met Lumz is perfect. Goede service, en ze doen wat ze beloven.

Bedankt voor uw review!
Wat een mooi compliment :D Wij wensen u veel plezier van uw bestelling!

KILIC

Fijne winkel/ hulpzame klantenservice..!!
Helemaal tevreden met onze aankoop.

Beste Kilic,
Bedankt voor uw review!
Super fijn om te horen dat u helemaal tevreden bent. Wij hopen u graag nog eens van dienst te mogen zijn :-)

Veenendaal

Mooie tafeltjes snelle levering perfect

Bedankt voor uw review!
We zijn blij te horen dat u tevreden bent over uw salontafelset en de service die wij geboden hebben :-) Veel plezier van uw bestelling!
Met...

D. Poldervaart

Mijn ervaring met Lumz is perfect. Goede service, en ze doen wat ze beloven.

Beste Dick,
Bedankt voor uw review!
We zijn blij te horen dat wij uw verwachtingen hebben waargemaakt en zijn u graag nog eens van dienst :-)

Marcel

Zeer prettig

Beste Marcel,
Bedankt voor uw review!
Hartstikke fijn om te horen dat u tevreden bent over uw aankoop en onze service, veel plezier ervan :-)
Team LUMZ

Eetkamer stoelen gekocht, dit ging allemaal eenvoudig. Toen een tijd radiostilte, geen mail over bezorgen oid.
Uiteindelijk bericht van een pakketbezorgdienst, met de optie je bezorgadres te wijzigen. Dit gedaan ivm werk.
Kreeg netjes mail terug met juiste bezorgadres. Helaas gewoon bij de buren bezorgd en NIET op het aangegeven adres.
Zeer irritant.

Beste Jo,
Beste Jo,
Bedankt voor uw review!
Wat ongelofelijk vervelend om te horen dat u deze ervaring met onze transportdienst heeft gehad. Wij gaan hier uiteraard mee aan de gang om de kwaliteit van transport te optimaliseren. Onze excuses. Graag zien wij u in de toekomst nog eens terug om onze verbeterde dienst te kunnen bewijzen :-)