LUMZ

ERvaring was prima, netjes behandeld. levering werd later, is ook doorgegeven. Allen de bezorging kan beter. Met de jongen niks mis, maar hij was helemaal alleen. Dressoir weegt dieplood. Alle... ERvaring was prima, netjes behandeld. levering werd later, is ook doorgegeven. Allen de bezorging kan beter. Met de jongen niks mis, maar hij was helemaal alleen. Dressoir weegt dieplood. Alle karton alles zelf moeten afvoeren. Vind ik geen service voor een dressoir van bijna 1100 euro. Pootjes zelf aangebracht maar was keurig van tevoren gezegd. Lumz prima, koerier niet zo prima. maar weet uiteraard niet welke afspraken er zijn tussen Lumz en koeriersdienst???????

Beste Doreen,
Beste Doreen,
Bedankt voor uw review!
Wij stellen uw mening zeer op prijs en hebben uw ervaring direct gedeeld met de transporteur. Zij vinden dit net zo vervelend als wij en bieden u hierbij, ook namens de transporteur onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u in de toekomst graag nog eens van dienst te mogen zijn :-)!

Dinekekoning

Ik heb hier een hele mooie lamp besteld en ze hebben mij heel netjes een email gestuurd ,wanneer dat die lamp in voorraad is .en dat ik dan een e-mail zal ontvangen ,alles is keurig netjes af... Ik heb hier een hele mooie lamp besteld en ze hebben mij heel netjes een email gestuurd ,wanneer dat die lamp in voorraad is .en dat ik dan een e-mail zal ontvangen ,alles is keurig netjes af gehandeld . super blij met mijn plafondlamp goede kwaliteit en super mooi design

Beste Dineke,
Bedankt voor uw review!
Helemaal fantastisch, hier worden we vrolijk van :-) Wij wensen u veel plezier van uw bestelling en hopen vaker terug te mogen zien.
Met...
Beste Dineke,

Primagoed!

Beste Harmen,
Bedankt voor uw review!
Hier doen we het voor; heel erg bedankt :-)

Han

Zeer mooie producten in assortiment. Slechte communicatie over levertijd, website vermeld 5- 10 werkdagen, duurde uiteindelijk 21 dagen. Heb zelf contact opgenomen wanneer mijn bestelling geleverd... Zeer mooie producten in assortiment. Slechte communicatie over levertijd, website vermeld 5- 10 werkdagen, duurde uiteindelijk 21 dagen. Heb zelf contact opgenomen wanneer mijn bestelling geleverd zou worden. Hetzelfde artikel ook bij andere webshop besteld, volgende dag in huis!

Beste Han,
Beste Han,
Bedankt voor uw review!
Wij zien inderdaad dat de levering enige vertraging heeft opgelopen vanuit de leverancier. Omdat deze zich in Spanje bevindt, hebben wij hier helaas geen grip op :-(
Uiteraard hopen wij dat u tevreden bent over uw bestelling en hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.
Team LUMZ

Goed geholpen door een jonge stagiare die zeer e nthousiast is.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review!
We zijn blij dat u tevreden bent over onze top-stagiair en zien u graag nog eens terug in onze showroom :-)

Sofie

Snelle en vriendelijke respons bij vragen omtrent de levering.
De levering zelf verliep vlot en binnen de afgesproken leveringsuren.

Beste Sofie,
Bedankt voor uw review!
Wij zijn blij om te horen dat u op alle vlakken tevreden bent over onze service en zien u graag nog eens terug :-)
Team...
Beste Sofie,

Roy de Wit

Naar een lange zoektocht voor een mooie prijs een prachtige tafel kunnen bestellen.

Beste Roy,
Bedankt voor je review!
Wat leuk om te horen dat wij het meubel naar wens in onze winkel hadden :-) We zien je graag nog eens terug!

Camelia

2de keer besteld, zeer tevreden over kwaliteit van producten en klantvriendelijkheid

Beste Camelia,
Bedankt voor uw review!
Hier worden we blij van :-) Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn.

Beste Clementine,
Bedankt voor uw review!
Fijn om te horen dat u volledig tevreden bent over onze service :-)

Sonja

Prima te woord gestaan