LUMZ

Tevreden over klantenservice. Op de site stond bij aanschaf van een lamp 2 tot 3 werkdagen levertijd. Helaas had ik na een week nog steeds niets binnen. Na gemaild te hebben was het probleem boven... Tevreden over klantenservice. Op de site stond bij aanschaf van een lamp 2 tot 3 werkdagen levertijd. Helaas had ik na een week nog steeds niets binnen. Na gemaild te hebben was het probleem boven water en had ik de lamp met een dag binnen.

Beste Ruben,
Bedankt voor uw feedback!
Wij zien inderdaad dat er bij de post iets misging :-(! Onze excuses hiervoor. Wij hopen dat uw aankoop bevalt.

m sterkenburg

Prachtige meubels, alleen aflevering was jongen alleen maar goed dat mijn zoon thuis was ,ik had hem niet kunnen helpen

Beste Marianne,
Beste Marianne,
Bedankt voor uw feedback!
Wij zijn op dit moment bezig om de communicatie met betrekking tot levertijden te verbeteren. Fijn dat uw zoon aanwezig was om een handje te helpen! Wij hopen u in de toekomst weer dienst te mogen zijn :-)
Team LUMZ

Hele mooie producten! Goede kwaliteit.

Hele mooie producten! Goede kwaliteit.

Levering alleen heel slecht, komen afspraken niet na. Zo zit je uren te wachten, moet je zelf bellen met de vraag Hoelang het nog gaat duren en word je gevraagd het gehele bedrag contant te betalen omdat de koerier geen pinautomaat bij zich heeft.

Na een telefoontje naar lumz zelf wel gelijk opgelost!

Beste Laurey,
Beste Laurey,
Bedankt voor uw feedback!
Wij zijn op de hoogte van uw klacht betreft onze transportdienst. Hier is direct actie op ondernomen en zal niet meer voorkomen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak! Wij hopen dat uw prachtige bank zal schitteren in uw interieur :-)

Leen Eelen

Goed!

Bedankt voor uw feedback!
Erg fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Wij zien inderdaad dat de leverancier te maken had met een kleine productieachterstand, onze excuses hiervoor! Wij hopen dat de poef naar wens is :-)

De Vries

Na een week (wat keurig vermeld staat) een mooie hanglamp geleverd gekregen. Ik kon bij aflevering kiezen om het op te halen bij een depot. Zeer handig en goed geregeld aangezien ik niet altijd... Na een week (wat keurig vermeld staat) een mooie hanglamp geleverd gekregen. Ik kon bij aflevering kiezen om het op te halen bij een depot. Zeer handig en goed geregeld aangezien ik niet altijd thuis ben. Erg blij met de mooie lamp

Beste Rixt,
Bedankt voor uw feedback!
Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze flexibele leveringsmethode. Wij wensen u veel plezier van uw prachtige hanglamp!
Met vriendelijke...
Beste Rixt,

Leen Eelen

Goed!

Lisette Vos

Levering van onze lumino lamp binnen een week. Informatie over de levering was duidelijk. Prima verpakt, mooie eyecatcher. Wij zijn tevreden

Beste Lisette,
Beste Lisette,
Bedankt voor uw feedback!
Wat fijn om te horen dat uw nieuwe lamp in de smaak valt! Wij hebben uw puntje betreft de transporteur direct doorgegeven. Mochten wij u verder nog ergens mee van dienst kunnen zijn, twijfel dan niet contact met ons op te nemen :-)
Team LUMZ

Ik ben eerst naar houten gereden en na heel lang zoeken vonden we iemand die ons te woord kon staan en die gaf het advies dit artikel via de webshop te bestellen terwijl hij zelf met de ipad in de... Ik ben eerst naar houten gereden en na heel lang zoeken vonden we iemand die ons te woord kon staan en die gaf het advies dit artikel via de webshop te bestellen terwijl hij zelf met de ipad in de handen stond. Het is dat het artikel bij jullie in de aanbieding was anders had ik het ergens anders besteld. Op zaterdag geen klant in de winkel en niemand te vinden om een vraag aan te stellen! HOE KAN DAT

Beste Heleen,
Beste Heleen,
Bedankt voor uw feedback!
Wij vinden het erg vervelend om te horen dat wij u niet op tijd te woord hebben kunnen staan op de zaterdag dat u bij ons langs bent geweest. Uiteraard helpen wij u graag met het plaatsen van uw bestelling. Onze excuses! Wij hopen u in de toekomst van dienst te mogen zijn om onze service en kwaliteit te bewijzen :-)

Esther

Hele goede service! Ten eerste een snelle levering. Verder was 1 lampje stuk bij levering. Dit gemeld en zonder problemen nieuwe gekregen! Erg tevreden!

Beste Esther,
Bedankt voor uw feedback!
Wij doen uiteraard ons uiterste best om eventuele probleempjes dezelfde dag nog op te lossen. Veel plezier van uw aankoop!
Met vriendelijke...
Beste Esther,

Yvonne

De volgende dag geleverd, zoals beloofd. Netjes verpakt. Foto komt overeen met de werkelijkheid. Zoals het hoort dus.

Beste Yvonne,
Bedankt voor uw feedback!
Wij zijn blij om te horen dat uw bestelling naar verwachting is geleverd en hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn :-)
Met...
Beste Yvonne,