LUMZ

CMLH68

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Komt afspraak na.

Beste Chris,
Bedankt voor uw feedback!
Hier worden we blij van, wij wensen u veel plezier van uw aankoop :-)!

De Meyer

Goede service,kwaliteit schoenen,snel geleverd.gewoon top

Beste Jessy,
Beste Jessy,
Bedankt voor uw feedback!
Wat leuk om te horen dat u blij bent met uw schoenen! Wij verkopen wél schoenenkasten, maar nog geen schoenen... Veel comfortabele kilometers toegewenst :-)!
Team LUMZ

De bezorger was een erg brutale man.
De bezorger was een erg brutale man.
Hij had gevraagd of er iemand thuis was als hij de kast kwam bezorgen,ja er is altijd iemand thuis hebben wij gezegd. Toen de bezorger bij ons aan de deur stond zei hij tegen mijn moeder ik dacht dat er iemand zou zij, ben ik niemand dan zei mijn moeder. Kun jij de kast mee tillen dan? Dat kan ik proberen zei mijn moeder maar de kast was veel te zwaar en lukte niet. De kast was met een heftruck in de bus gezet logisch dat een man alleen die niet naar binnen kan tillen en je kunt ook niet verwachten dat er een persoon thuis is die kan helpen. Ondertussen was de bezorgen aan het vloeken waar mijn kinderen bij stonden echt erg onbeschoft ook hoe hij tegen mijn moeder deed. Ik kan de kast niet binnen zetten zei hij,hij heeft hem in de garage gezet. Dus wij moeten maar zelf uitzoeken hoe de kast in huis komt,erg klant onvriendelijk.

Bedankt voor uw feedback!
Vervelend om te horen dat u in een nare situatie met de bezorger terecht bent gekomen! Wij hebben uw klacht uiteraard aan onze externe transporteur doorgegeven. Dit mag uiteraard niet gebeuren! Wel hebben wij op de website aangegeven dat de bezorging vanuit door 1 chauffeur wordt uitgevoerd en verzoeken altijd vriendelijk contact met ons op te nemen wanneer uzelf (of in dit geval uw moeder) niet in staat is zelf te helpen tillen. Er zal dan een 2e chauffeur worden meegenomen zodat u niet voor onaangename verrassingen komt te staan. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak!
Wij wensen u in ieder geval veel plezier van uw aankoop :-)
Mischa

Niet goed
Niet goed
Omdat de poten van de stoelen bevestigd moesten worden kun je dus niets meer terugzenden want het moet ongeschondenin de originele verpakking. Ook wachten vervoerders daar niet op, totdat jij de boel uitgepakt hebt dus dat werkt ook niet.
Twee stoelen hebben geen strakke bekleding want rimpelt bij de overgang van rug naar armleuning.
Sommige poten zijn ook beschadigd. De begeleidende info was zéér summier. Dopjes onder stoelen zijn verschillend
Teleurstellend allemaal en een domper.

Bedankt voor uw feedback!
Spijtig om te vernemen dat u ontevreden bent met uw bestelling! Echter hebben wij geen schademelding van u ontvangen, waardoor wij u niet direct hebben kunnen helpen. Wij willen uiteraard graag dat u kunt genieten van uw aankoop en zullen u ten alle tijden van een passende oplossing voorzien. Zou u alsnog een foto van de desbetreffende stoelen naar onze klantenservice willen sturen? Dan lossen we het zo snel mogelijk voor u op :-)
Mischa

Angelique Leermakers

We hadden een hele mooie lamp besteld, bestaande uit 3 glazen schelpen. Nadat mijn man ze had opgehangen bleken de fittingen scheef te zitten. We kregen die niet recht dus gebeld met Lumz. De... We hadden een hele mooie lamp besteld, bestaande uit 3 glazen schelpen. Nadat mijn man ze had opgehangen bleken de fittingen scheef te zitten. We kregen die niet recht dus gebeld met Lumz. De lampen werden opgehaald en we kregen andere. Helaas precies hetzelfde probleem. Balen natuurlijk en Lumz baalde mee. Weer keurig netjes opgehaald en het bedrag al snel weer op de rekening. Bij onze verdere zoektocht kwamen we toch steeds voor de mooiste lampen terecht bij Lumz. En nu hangen er 2 prachtige lampen boven onze eettafel en iedereen die binnenkomt begint over deze prachtige blikvangers. Eind goed al goed. Jammer dat de eerste lampen niet goed waren maar Lumz baalde daar minstens net zo hard van dan wij!!

Beste Angelique,
Beste Angelique,
Bedankt voor uw feedback!
Goed om te horen dat u blij bent met uw aankoop. Wij doen er uiteraard alles aan om u als klant tevreden te stellen :-)! Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn.

Pauline

Wij zijn zeer klantvriendelijk geholpen in de winkel. Bestelling via de webwinkel ging zonder problemen, de bestelling werd snel geleverd. De mannen die de meubels kwamen brengen en in elkaar zetten... Wij zijn zeer klantvriendelijk geholpen in de winkel. Bestelling via de webwinkel ging zonder problemen, de bestelling werd snel geleverd. De mannen die de meubels kwamen brengen en in elkaar zetten waren zeer vriendelijk, alles werd netjes neergezet en al het verpakkingsmateriaal werd meegenomen. Als wij weer meubels of iets nodig hebben gaan we zeker weer kijken bij Lumz.

Beste Pauline,
Bedankt voor uw feedback!
Wat ontzettend fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service, bezorging & montagedienst. Wij helpen u graag !
Met vriendelijke...
Beste Pauline,
Team LUMZ

We zijn netjes geholpen in de winkel. Er werd met ons meegedacht en we kregen de vrijheid om zelf rond te kijken. Ook zijn de mogelijkheden voor het retouneren indien nodig goed geregeld. Wij komen... We zijn netjes geholpen in de winkel. Er werd met ons meegedacht en we kregen de vrijheid om zelf rond te kijken. Ook zijn de mogelijkheden voor het retouneren indien nodig goed geregeld. Wij komen uit Enschede en kunnen niet zo heel makkelijk iets terugbrengen, dus daar werd wel rekening meegehouden. Dit was overigens niet nodig, de producten die we geleverd hebben gekregen waren zoals ze beschreven waren op de website of stonden in de winkel.

Beste Evelien,
Beste Evelien,
Bedankt voor uw feedback!
Fijn om te horen dat wij u naar tevredenheid hebben kunnen helpen :-)! U bent uiteraard altijd welkom om een rondje in onze prachtige winkel te maken. Wij hopen u nog eens terug te zien.

Rusen

Was snel

Dear Rusen,
Thank you for your feedback!
How good to hear that you are satisfied with Lumz.nl in all areas. Thank you :-)!
With kind regards,

Houben

Prima website en levering !

Beste Martinus,
Bedankt voor uw feedback!
Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service !

Jacobine Bosman

Bij toeval ontdekte ik de winkel in Houten omdat we een vloer kochten in het naastgelegen pand.
Er stonden wat fraaie tuinmeubels buiten die mijn aandacht trokken, wat bleek het was de showroom van een online winkel.
Ik kende LUMZ niet, was enorm verrast en zag al snel dat er bijzondere items stonden, eigenlijk viel de grote hoekbank mij al op bij binnenkomst. Ik werd warm welkom geheten en mocht in alle rust de hele showroom bekijken, geen aandringen of pushen alle informatie die ik vroeg zelfs omzetten van andere opstelling werd zonder probleem gedaan.
Nog twee maal ben ik terug gekomen om kleur en stofstaaltjes te ontvangen zodat ik weloverwogen mijn mooth bord kaart voor de ophanden zijnde verhuizing kon opstellen.
De eigenaar was heel vriendelijk en toonde belangstelling voor onze onderneming. Van groot naar kleiner en een warm senioren appartement inrichten met een modern en betaalbaar interieur.
Zo zijn we er gezamenlijk in geslaagd volkomen naar onze wens een warme huiskamer te creëren die zeker niet alledaags is , mooie kleurencombinatie en de kast die eerst op zicht mocht komen heeft dit alles tot een fijne ervaring gemaakt.
Wij zijn meer dan tevreden over deze zeer klantvriendelijke service een groot compliment aan deze woonwinkel .
Gelukkig wonen wij heel dichtbij zodat we zeker halfjaarlijks langskomen om op de hoogte te blijven van nieuwe items.
Dikke pluim voor LUMZ Peter en Jacobine Bosman uit Houten.

Beste Peter & Jacobine,
Beste Peter & Jacobine,
Bedankt voor uw feedback!
Wat ontzettend leuk om te horen dat u ons per toeval ontdekte en direct enthousiast was. Wij hopen u in de toekomst nog veel vaker van dienst te mogen zijn! 