LUMZ

Eddy De Ruelle

Zeer goed

Ik hem met lumz.nl goede ervaring

Snelle levering, product in goede staat ontvangen en goede prijs-kwaliteit verhouding

Gigi

Snelle levering. Helaas hadden ze ons telefoonnummer niet doorgegeven (heb wel alle gegevens doorgegeven) waardoor het transportbedrijf ons geen sms’je konden sturen om tijdstip van de levering door... Snelle levering. Helaas hadden ze ons telefoonnummer niet doorgegeven (heb wel alle gegevens doorgegeven) waardoor het transportbedrijf ons geen sms’je konden sturen om tijdstip van de levering door te sturen. Heb er zelf achteraan moeten bellen.

J. Koerselman

Wij hebben bij Lumz een wandlamp besteld. Op een duidelijke site hebben we die uitgezocht. De bestelling ging vlot en toen de lamp bezorgd werd zagen we dat hij erg goed was verpakt. Nu hangt de... Wij hebben bij Lumz een wandlamp besteld. Op een duidelijke site hebben we die uitgezocht. De bestelling ging vlot en toen de lamp bezorgd werd zagen we dat hij erg goed was verpakt. Nu hangt de wandlamp naar volle tevredenheid boven onze eethoek, het is een mooie blikvanger in onze woonkamer. Wij zijn hier erg blij mee!

Kornet

Goed en vriendelijk geholpen, zowel telefonisch als contact per mail. Duidelijke website.

Kornet

Prima service

suchada rijnders

We waren naar de winkel in houten geweest om wat producten te bekijken die we online hadden gezien, de eerste impressie was dat het een winkel is met super veel mooie produkten. We liepen er... We waren naar de winkel in houten geweest om wat producten te bekijken die we online hadden gezien, de eerste impressie was dat het een winkel is met super veel mooie produkten. We liepen er ongeveer 20 min rond zonder dat er ook maar iemand in de winkel aanwezig was dus we vroegen ons af of de winkel wel open was, we stonden in de winkel en belde toen maar met de telefoon op om te vragen of de winkel open was, gelukkig nam er iemand op en 5 min later kwam er een verkoper opdagen. Beetje vreemde ervaring maar de verkoper was vriendelijk en we hebben onze aankoop die we in de winkel hadden geplaatst ongeveer een week later thuis ontvangen, en we gaan deze maand absoluut nog een nieuwe order plaatsen.