Hendrik

Prima! Telefonisch besteld en snel geleverd

Lisa

Helaas werd de levering van een lamp tot 5 keer toe uitgesteld, tot hij na een HALF JAAR ineens toch niet meer leverbaar was. Ik moest hier telkens zelf achteraan zitten, en heb dus al die maanden... Helaas werd de levering van een lamp tot 5 keer toe uitgesteld, tot hij na een HALF JAAR ineens toch niet meer leverbaar was. Ik moest hier telkens zelf achteraan zitten, en heb dus al die maanden voor niks gewacht...

Reactie LUMZ:

Beste Lisa,
Bedankt voor je review.
Beste Lisa,
Bedankt voor je review.
Zoals inmiddels per mail uitgelegd zijn wij vanuit de leverancier helaas niet tijdig op de hoogte gebracht van de vertraagde levertijd en hebben uw bestelling daarom direct geannuleerd. Het bedrag is inmiddels teruggestort op de rekening waarmee u heeft betaald. Daarnaast hebben wij u een leuk presentje aangeboden om het ongemak enigszins te compenseren. Wilt u via onze mailconversatie laten weten of u van dit aanbod gebruik wilt maken?
Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij het graag.
Met hartelijke groet,
Mischa
LUMZ

Naarmate mijn verbouwing vorderde was ik op zoek naar een geschikte bank. Geschrokken van alle lange levertijden zag ik de bank waar ik naar op zoek was op jullie website voorbij komen met slechts... Naarmate mijn verbouwing vorderde was ik op zoek naar een geschikte bank. Geschrokken van alle lange levertijden zag ik de bank waar ik naar op zoek was op jullie website voorbij komen met slechts een week levertijd. Direct besteld alleen duurde de levering iets langer dan de vooraf beloofde vijf werkdagen. Een telefoontje loste dit snel op.

Alles correct verlopen!

Prima. Tevens correcte reactie op email!

Correcte bestelling en aflevering

Serdar Y

Wacht nu al meer dan 2 maanden op mijn bestelling. Bel je met de klantenservice en dan kunnen ze je niet eens antwoord geven op wanneer je product wordt bezorgd. In plaats van excuses aanbieden... Wacht nu al meer dan 2 maanden op mijn bestelling. Bel je met de klantenservice en dan kunnen ze je niet eens antwoord geven op wanneer je product wordt bezorgd. In plaats van excuses aanbieden wordt gezegd dat ik maar geduld moet hebben en moet wachten. Nog nooit slechter getroffen!

Reactie LUMZ:

Beste Serdar,
Beste Serdar,
Vervelend om te horen dat u ontevreden bent over onze service! Wij zien echter dat wij u steeds tijdig hebben geïnformeerd over de vertraagde levering vanuit de leverancier. Helaas hebben wij geen grip op vertraagde leveringen, daar wij afhankelijk zijn van de leverancier. Uiteraard begrijpen wij dat dit erg frustrerend is, maar doen ons uiterste best om uw bestelling vooralsnog zo spoedig mogelijk te leveren. Inmiddels heeft één van onze collega’s u maandag laten weten dat uw bestelling deze week binnen wordt verwacht. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak!
Mocht u verder nog vragen hebben, dan helpen wij u graag.
Mischa
LUMZ

Het meubelstuk werd geleverd binnen de aangegeven tijd, maar dat is wel heel moeilijk om elkaar te zetten! Alleen voor mensen met ervaring! Maar het is werkelijk prachtig!

Tot heden goede ervaring snelle reacties.

Bart Bouwmans

De tafel die wij wilde was op meerdere plekken te verkrijgen. Bij Lumz.nl was deze echter het goedkoopste, dus hier besteld. Levering was prima, duurde wat langer dan gehoopt, maar normaal bij een... De tafel die wij wilde was op meerdere plekken te verkrijgen. Bij Lumz.nl was deze echter het goedkoopste, dus hier besteld. Levering was prima, duurde wat langer dan gehoopt, maar normaal bij een tafel. Tafel zelf beschadigd helaas wel snel. Een wit blad en als je er met een ring (trouwring bijv.) langs af gaat, zit er meteen een grijze kras op.