LUMZ

Souhailla

Leuke kast besteld, levering was ook netjes!

L.Baar

Goedemiddag allen, Via internet vond ik de tafels die ik zocht. Een en ander werd daarna perfect geregeld, van het telefonisch contact over de leverdatum, het afleveren én niet te vergeten de... Goedemiddag allen, Via internet vond ik de tafels die ik zocht. Een en ander werd daarna perfect geregeld, van het telefonisch contact over de leverdatum, het afleveren én niet te vergeten de verpakking!Ik had respect voor de man van het transport bedrijf die de tafels in zijn eentje naar boven bracht.

Angela

Zeer tevreden! Bank gevonden op internet en daarna in de showroom bekeken en samen met een medewerker met besteld (met kleine aanbetaling). Lumz vroeg zover ik heb gezien de laagste prijs voor de... Zeer tevreden! Bank gevonden op internet en daarna in de showroom bekeken en samen met een medewerker met besteld (met kleine aanbetaling). Lumz vroeg zover ik heb gezien de laagste prijs voor de bank en de bank werd volgens de afgesproken levertijd bezorgd. Gemakkelijk betalen aan bezorger via pin. Bank was overigens goed beschermd bij bezorging.

Uitstekende service en mooi materiaal

K. Sprengers

Fijne ervaring, vlotte afhandeling van de aankoop.
Product voldoet aan de verwachting en wordt goed verzorcht afgeleverd.

Michiel

Makkelijk bereikbaar met de auto. Redelijk grote showroom. Levering was ook goed.

Enige minpuntje was dat de website de indruk wekt dat het artikel in de showroom aanwezig is terwijl dat niet het geval is (en nu nog steeds). Er staat bij het Germania Duo bureau namelijk een groen vinkje bij 'Winkel 1000m2 in Houten (Utrecht)'.

We hebben (via de winkel in Houten) een lamp besteld en daarna zelf online een bijzettafel, zeer naar tevredenheid!

Cansu koksal

Duidelijke site houd zich aan de afspraken netjes op tijd mijn mooie tafel ontvangen. Top!

Colette Ran

Leuke website, snelle reactie, snelle levering en een prima product!