LUMZ

Ik heb het als zeer prettig en correct ervaart ‼️‼️‼️

Klantvriendelijk en goede service

Elly Fontijne

We zijn erg te spreken over jullie bedrijf zowel over de levering als t product zelf...prima 👍

Marja

Goede service. Alles kwam netjes verpakt binnen en was zelf voor mij duidelijk hoe ik het in elkaar kon zetten.

Ton van Schaik

Wij hebben bij Lumz een drietal barkrukken besteld. De bestelling via de website ging erg makkelijk en ook goed. Aflevering was eveneens keurig geregeld. Tijdig werden wij geïnformeerd over het... Wij hebben bij Lumz een drietal barkrukken besteld. De bestelling via de website ging erg makkelijk en ook goed. Aflevering was eveneens keurig geregeld. Tijdig werden wij geïnformeerd over het maken van een afspraak voor deze aflevering en de expediteur was keurig op tijd om de goederen af te leveren. Al met al een plezierige ervaring

Mark

Prachtige kast ontvangen. Netjes binnen de genoemde levertijd en op afspraak geleverd. Helemaal tevreden.

H. Both

Mooie spullen.

Uitstekende service

Richard

Tijdens bezoek en ook later telefonisch vriendelijk geholpen met heldere antwoorden over juiste artikel en levertijd. Telefonische vraag onzerzijds kwam door een foutieve afmeting van het meubel op... Tijdens bezoek en ook later telefonisch vriendelijk geholpen met heldere antwoorden over juiste artikel en levertijd. Telefonische vraag onzerzijds kwam door een foutieve afmeting van het meubel op de website.

Mooie eetkamerlamp gekocht. Ontvangen wat we besteld hebben tegen een hele mooie lage prijs . Vergelijking met winkel 40% goedkoper.