LUMZ

Laura

Nadat ik mijn tafels had besteld, kreeg ik keurig bevestiging. Ik wist dat mijn tafels vanaf een bepaalde datum weer op voorraad waren. Een aantal dagen voordat het product op voorraad zou zijn werd... Nadat ik mijn tafels had besteld, kreeg ik keurig bevestiging. Ik wist dat mijn tafels vanaf een bepaalde datum weer op voorraad waren. Een aantal dagen voordat het product op voorraad zou zijn werd ik al gebeld door het vervoersbedrijf dat zij de tafels al binnen hadden gekregen. Ik kon zelf aangeven wanneer de tafels bezorgd moesten worden. Bij aflevering waren de tafels ook heel zorgvuldig verpakt Kortom een prima service!

Dominique

Lamp en 5 lichtbronnen gekocht. Achteraf 5 keer met de klantenservice moeten bellen waar mijn bestelling bleef. Lamp kwam 1.5 week na het bestellen binnen en de lichtbronnen 1.5 MAAND... Als ik ze... Lamp en 5 lichtbronnen gekocht. Achteraf 5 keer met de klantenservice moeten bellen waar mijn bestelling bleef. Lamp kwam 1.5 week na het bestellen binnen en de lichtbronnen 1.5 MAAND... Als ik ze zelf niet achter de kont aan had gezeten vraag ik me af hoelang het geduurd zou hebben... Ook werd ik meermaals beloofd teruggebeld te worden, nooit gebeurt. Nooit meer LUMZ voor mij.

Beste Dominque,
Beste Dominque,
Bedankt voor uw review.
Wij betreuren het dat de lichtbronnen niet snel nageleverd zijn en bieden hiervoor onze excuses aan. Ze waren niet meer op voorraad bij onze leverancier en hier moesten wij helaas op wachten.
Dat u niet terug gebeld wordt mag niet gebeuren. Wij gaan gelijk bekijken hoe dit heeft kunnen gebeuren en zullen onze procedures nog verder verbeteren.
Wij hopen u toch weer in de toekomst als klant te mogen ontmoeten.

Van tol

Goed de bestelde lamp werd goed en snel geleverd

We hebben stoelen besteld, welk 2 weken later bezorgd zouden worden. De week van levering kregen wij enkel een mailtje met excuses dat de stoelen 5 weken (!) later kwamen. Staan we dan zonder... We hebben stoelen besteld, welk 2 weken later bezorgd zouden worden. De week van levering kregen wij enkel een mailtje met excuses dat de stoelen 5 weken (!) later kwamen. Staan we dan zonder eetstoelen.. Vijf weken later krijgen ze het voor elkaar om verschillende kleuren stoelen te leveren, waarbij het opnieuw week(en) duurt om de juiste stoelen te leveren. Klantenservice heeft er totaal geen begrip voor en doet ook geen moeite suggesties te geven of erachter aan te gaan.. super slechte ervaring helaas..

Beste Anoniem,
Beste Anoniem,
Bedankt voor uw review.
Wij betreuren het erg dat de levering langer duurde dan verwacht en bieden hiervoor onze excuses aan. Onze leverancier was onverwacht uit voorraad en hierdoor duurde de levering langer. Hierover hebben wij u gelijk geïnformeerd toen het bij ons bekend was ( een dag na bestelling).
Bij de levering bleek inderdaad de verkeerde kleur stoel in de doos te zitten bij een van de twee dozen. Dit vonden wij ook heel vervelend en hebben wij geprobeerd zo snel mogelijk op te lossen. Daarnaast hebben wij aangeboden dat u tijdelijk op de andere stoelen mocht zitten.
Wij hopen u toch weer in de toekomst als klant te mogen ontmoeten.

Kayleigh

De salontafel die ik heb besteld, Lavis Otar, is prachtig en zoals beschreven uniek in hoe het voor je uitpakt.
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat de afgebeelde salontafel wel heel mooi is uitgepakt :)
Al met al een “lifetime” meubel dat robuust en vol karakter zit en levenslang mee zal gaan in tegenstelling tot de wegwerpmeubelen die al uit elkaar vallen als je er naar kijkt die je maar al te vaak ziet en maar heel tijdelijk kunt gebruiken.

Beste Kayleigh,
Bedankt voor uw review.
Fijn dat de salontafel goed bevalt!
Beste Kayleigh,
Bedankt voor uw review.
Fijn dat de salontafel goed bevalt!
Vervelend dat u niet tevreden bent over de levering. Wij leveren altijd binnen op de begane grond of op verdieping als er een lift aanwezig is. Uit de review blijkt dat er een trap is. Helaas is het voor de chauffeur dan niet mogelijk het meubel alleen naar boven te tillen.
Als wij dit van te voren hadden geweten, dan hadden we iets voor u kunnen regelen, zodat u niet had hoeven helpen.
Wij hopen u in ieder geval in de toekomst weer als klant te mogen ontvangen/
Team LUMZ

Winkel en meubels goed, klantenservice en nazorg slecht.

Degelijk materiaal, snelle levering.