LUMZ

Angela

Helaas was de levertijd langer dan gepland. Maar wat een super service en altijd snelle reactie van het personeel! Helemaal happy met onze nieuwe meubels van Lavis Clenn!!! Echt een aanrader!

Zeer slechte service. Ik heb een eetkamerbank besteld, welke eind december zou worden geleverd. In januari meerdere malen contact opgenomen, telkens kon ons niet verteld worden wanneer de bank zou... Zeer slechte service. Ik heb een eetkamerbank besteld, welke eind december zou worden geleverd. In januari meerdere malen contact opgenomen, telkens kon ons niet verteld worden wanneer de bank zou komen. Weer een aantal weken gewacht, waarna mij werd verteld dat er problemen waren geweest met een vrachtwagen vanuit het buitenland. Als ik zelf geen contact op zou nemen, zou ik nu nog niets weten. Mij werd beloofd dat de bank deze week binnen zou komen. Nu eind februari is er nog steeds geen bank. Medewerkers maken beloftes om terug te bellen, maar komen de afspraken niet na. Zeer slechte service.

Het was geen probleem om mijn bestelling na sluitingstijd op te halen. Wat een service. Daar kunnen veel echte winkels in de straat nog iets van leren!

Was de eerste x, alles goed en snel geleverd!

Leuke winkel, vriendelijk geholpen

Ik ben tevreden over mijn aankoop, een mooie bijzettafel. Ook de bezorging verliep soepel waarbij ik van tevoren gebeld werd om de bezorging te plannen.

Sander

Positief! Lamp werd redelijk znel geleverd en werd keurig van te voren gebeld om een afspraak te maken wanneer de levering kon. De koerier was een vriendelijke en vrolijke man.
Helaas ontbrak...
Helaas ontbrak er een setje schroeven, maar na contact op te hebbem genomen met de klantenservice, werd deze mij binnen 3 dagen toegestuurd, dus dat is zeer netjes en snel afgehandeld. Ik zal zeker weer daar iets kopen!

Heerhugowaard

Snellere levering dan wat er was aangegeven, dus top!

Bij aflevering moet je bij grote stukken zelf tillen! Tegen meerwaarde (levering zou gratis zijn) kan er een extra persoon meekomen om te helpen tillen. Bij klacht afhandeling geen enkele vorm van... Bij aflevering moet je bij grote stukken zelf tillen! Tegen meerwaarde (levering zou gratis zijn) kan er een extra persoon meekomen om te helpen tillen. Bij klacht afhandeling geen enkele vorm van tegemoetkoming. Sorry is niet genoeg als iemand bij het tillen van een dressoir van meer dan 100 kilo door de rug is gegaan.

Reactie LUMZ:

Wij willen graag inhoudelijk terug komen op uw beoordeling
Uiteraard vonden wij het erg vervelend om te vernemen dat de bezorging niet naar wens verlopen was en uw man door zijn rug gegaan is. Wij transporteren met een logistieke dienstverlener die tijdens het maken van een afspraak de optie aan kan bieden de bestelling tegen een meer prijs te leveren met een extra man. Uiteraard hebben wij uw zaak intern overlegd en zijn wij bezig ons te ontwikkelen betreffende de leveringen. Wij hopen wel dat uw bestelde meubel naar wens is en u er veel plezier van heeft.
Met hartelijke groet,
Team Lumz.nl

Jorien

Alleen de levering duurde lang

Reactie LUMZ:

Wij willen graag inhoudelijk terug komen op uw beoordeling
U heeft een kapstok besteld op 7 januari met een levertijd van 3-8 werkdagen. Op 12 januari hebben wij hem aangeboden aan onze logistieke dienstverlener en wij zien dat u op 13 januari de kapstok in ontvangst heeft genomen. Helaas hebben wij niet sneller kunnen leveren daar dat wij levertijden op onze producten hanteren.
Wij hopen dan ook dat u veel plezier van de kapstok heeft en hij volledig naar wens is.
Met hartelijke groet,
Team Lumz.nl