LUMZ

Inge

Makkelijk website en zeer snelle en correcte bezorging binnen de 24 uur. Eerst nog een telefoontje vooraf of de bezorging uitkwam.

Uitgebreide website met een goede klantensevice

Rosette Rovers

Maanden geleden hebben we een kapstok bij u gekocht; levering ging snel; erg tevreden.

In december jl. echter een grote spiegel besteld en daarvan liet de levering, ondanks herhaalde telefoontjes en beloften om te mailen op zicht wachten. De aflevering werd pas goed afgesproken toen ikzelf de transportfirma heb gebeld. Beloftes van de kant van een personeelslid van lumz.nl werden niet nagekomen ...

Slechter kan eigenlijk niet. Mijn eettafel was flink vertraagd. Ik moest meer dan 2 maanden erop wachten! En toen belde ze me om bezorging in te plannen, niet eens excuus aangeboden, zeer... Slechter kan eigenlijk niet. Mijn eettafel was flink vertraagd. Ik moest meer dan 2 maanden erop wachten! En toen belde ze me om bezorging in te plannen, niet eens excuus aangeboden, zeer onvriendelijk. Er wordt ook geen tijdstip doorgegeven, je moet dan de hele dag thuis zijn voor de bezorging. Ze sturen ook geen email ter bevestiging. Doe maar niet!

Reactie LUMZ:

Beste,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Beste,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij vinden het erg vervelend dat de communicatie met u niet goed verlopen is. Wij streven er naar onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden betreffende de status van hun bestelling(en). Wij zullen er dan ook zorg voor dragen dat uw feedback wordt meegenomen om dergelijke problemen te voorkomen.
Onze logistieke dienstverlener zal niet op de hoogte geweest zijn betreffende de vertraging en om die reden u gebeld hebben voor het inplannen van een afleverafspraak. Helaas is het voor hen niet mogelijk om een tijdvak af te stemmen, daar zij altijd pas op de dag van de levering de planning voor de koerier gereed hebben staan. Indien u het tijdstip wilt weten kunt u op de dag van de levering contact met de klantenservice opnemen. Zij kunnen u voorzien van deze informatie.
Vooralsnog hopen wij dat u veel plezier heeft van de ontvangen eettafel.
Met hartelijke groet,
Team LUMZ.

D.van Dijk

Ik heb 11-12-2017een grote spiegel besteld. Hij was op voorraad. Maar er werd niets bezorgd. Ik heb een e-mail gestuurd en om uitleg verzocht. Ik kreeg geen antwoord. Ik heb nu op 13 januari nog... Ik heb 11-12-2017een grote spiegel besteld. Hij was op voorraad. Maar er werd niets bezorgd. Ik heb een e-mail gestuurd en om uitleg verzocht. Ik kreeg geen antwoord. Ik heb nu op 13 januari nog steeds geen antwoord gekregen.
Ik zal nog maar eens een e-mail sturen. Hoor ik dan weer niets dan ga ik stappen ondernemen.
Ik ben niet blij met de firma Lumz.
Mevr. D van Dijk.

Reactie LUMZ:

Bedankt voor uw feedback.
Wij willen graag inhoudelijk terug komen op uw beoordeling
Bedankt voor uw feedback.
Wij willen graag inhoudelijk terug komen op uw beoordeling
De spiegel heeft u bij ons besteld op 11 december met de levertijd voor 16uur besteld morgen in huis. Vanaf die datum heeft onze logistieke dienstverlener u elke dag geprobeerd te bellen voor een afspraak. Voor dat wij leveren vinden wij het fijn als wij een telefonisch afspraak bevestigd hebben met de klant. Zo weet u dat wij komen en staan wij niet onverwachts voor de deur. Helaas hebben zij u destijds niet te pakken gekregen. Vanaf die datum hebben wij het meerdere malen geprobeerd en kregen wij u op 18 januari te pakken en waren wij blij de spiegel op 19 januari bij u af te kunnen leveren.
Wij hopen dan ook dat u veel plezier van de spiegel heeft en hij volledig naar wens is.
Met hartelijke groet,
Team Lumz.nl

D.van Dijk

Ik heb 11-12-2017een grote spiegel besteld. Hij was op voorraad . Hij wordtvrijdag bezorgd.
Mevr. D van Dijk.

Via deze site heb ik een IXXI besteld en dit bedrijf heeft vervolgens een verkeerd formaat naar mij verzonden. Ik ben nu al een paar weken aan het wachten op het juiste pakket. Ik heb gebeld en... Via deze site heb ik een IXXI besteld en dit bedrijf heeft vervolgens een verkeerd formaat naar mij verzonden. Ik ben nu al een paar weken aan het wachten op het juiste pakket. Ik heb gebeld en gemaild en vervolgens zijn ze het vergeten. Zeer slechte service. Ik zou ergens anders mijn spullen bestellen.

John

Mijn ervaringen zijn goed. Ik heb eerst gebeld voor wat info. En het klopt allemaal