LUMZ

Tony

We hebben een grote wandklok vesteld bij Lumz. Netjes geleverd, helaas deed hij het niet. Netjes een nieuwe klok geleverd gekregen, dez deed het. Top afgehandeld!

Snel, vriendelijk, ruime keuze.

Op 30 november 2017 een bijzettafel besteld en direct betaald.
Levering zou geschieden binnen 5 a 10 werkdagen.
Op 15 december nog geen tafel ontvangen; ik laat een bericht achter op...
Op 30 november 2017 een bijzettafel besteld en direct betaald.
Levering zou geschieden binnen 5 a 10 werkdagen.
Op 15 december nog geen tafel ontvangen; ik laat een bericht achter op mijn account; helaas geen reactie.
Op 19 december nog geen tafel ontvangen; ik bel herhaaldelijk naar de klantenservice; helaas geen gehoor.
Op 20 december stuur ik een email naar de klantenservice MET mijn bestelgegevens; he he eindelijk reactie. Geen excuses maar wel of ik de bestelgegevens wil doorgegeven. Ik verwijs naar mijn vorige mail met alle gegevens.
Op 21 december ontvang ik bericht; ze hebben mijn bestelling getraceerd. Ik word dezelfde dag uiterlijk de volgende dag (dat is dus de 22e) gebeld voor een afspraak.
Op 22 december wacht ik op een telefoontje. tegen de middag bel ik zelf maar; helaas geen gehoor. Ze zijn toch tot 19.00uur bereikbaar? Wederom geen gehoor.
Ik heb nog steeds geen bijzettafel! Lumz doe wat je belooft of pas anders de regels aan.

Jasmijn

Je bestelt een tafel. Die wordt geleverd. Je komt er bij levering achter dat de verschillende geleverde onderdelen niet bij elkaar passen. Je belt Lumz en die zeggen contact op te gaan nemen met de... Je bestelt een tafel. Die wordt geleverd. Je komt er bij levering achter dat de verschillende geleverde onderdelen niet bij elkaar passen. Je belt Lumz en die zeggen contact op te gaan nemen met de leverancier. Daar gaan een paar weken overheen. Terugbelafspraken worden niet nagekomen. Uiteindelijk zelf maar contact gelegd met de leverancier die belooft nieuwe onderdelen te sturen. Of ik dan wel zelf aan wil geven hoe groot die onderdelen moeten zijn. Je krijgt een rare reactie als je aangeeft dat jij die tafel niet hebt gemaakt en dat ze dat toch echt zelf horen te weten. Er gaan weer 2 weken overheen. De onderdelen worden geleverd maar passen nog steeds niet. Je belt Lumz. Die beloven het uit te gaan zoeken en je terug te bellen. Dat gebeurt niet, geen en-ke-le keer. Je geeft aan Lumz aan de oude tafel in te pakken en te verwachten dat er op korte termijn een gemonteerde tafel wordt geleverd. Lumz gaat uiteindelijk akkoord maar het duurt een paar weken voordat de tafel zogenaamd gemonteerd en wel in het magazijn staat. Je belt maar weer eens om te vragen waar de tafel blijft en je maakt een bezorgafspraak. De bezorger komt zonder bericht niet opdagen. Je belt de bezorger. Die geeft aan dat de tafel kwijt is. De tafel is nooit bij de bezorger aangekomen ondanks dat Lumz had beloofd hem daar af te leveren.

Ongelofelijk. Twee maanden van ellende met Lumz. Bellen niet terug, komen afspraken niet na, wijzen naar hun leverancier, maken geen excuses. Dat er vervolgens in het staartje van dit hele proces ook alles nog misgaat en er weer niemand bereikbaar is, is ronduit schokkend. Koop hier NOOIT. Ik ben benieuwd of de tafel ooit nog boven water komt.

Jeroen

Website is overzichtelijk en bestellen ging makkelijk.
Lamp was de volgende dag al geleverd

PvdM

Prima bedijf en goed communicatie klantendienst!
Product (tv-kast temahome) van goede kwaliteit en precies de kleur zoals afgebeeld.
Levering laat te wensen over, maar wil wel met klem...
Prima bedijf en goed communicatie klantendienst!
Levering laat te wensen over, maar wil wel met klem opmerken dat dit aan het logistiek bedrijf ligt waar Lumz mee samenwerkt. Konden niet aangeven welk dagdeel ze kwamen, met als gevolgd dat ik juist op mijn werk was en gebeld werd dat ze er binnen een half uurt waren (in de ochtend, weet je de avond ervoor toch ook al!). Toen bleek dat ik niet kon pinnen (wat wel op de website vermeld staat). Gelukkig pinautomaat om de hoek en gaan pinnen. De chauffeur had ook geen wisselgeld en kon dus niet teruggeven. Al met al strubbelingen waar je niet op zit te wachten. Ik zou zeker wisselen van logistieke firma!

E.Schouten

Twee barkrukjes besteld en deze werden binnen enkele dagen thuisbezorgd. Ze zagen er precies zo uit als op de foto, wat betreffende de kleur nogal belangrijk was, en prijs kwaliteit verhouding was... Twee barkrukjes besteld en deze werden binnen enkele dagen thuisbezorgd. Ze zagen er precies zo uit als op de foto, wat betreffende de kleur nogal belangrijk was, en prijs kwaliteit verhouding was ook goed.