P. van Beek

Ik heb DE Serengeti bril die ik mooi vind voor een goede prijs

Ik had een ander model uitgekozen als eerste keus. Die was niet meer leverbaar: had een dubbel gevoel; dat ik een beetje verplicht werd een duurder exemplaar te kopen.
uiteindelijk was het...
uiteindelijk was het "alternatief" dezelfde prijs én mooier!

D

Goede service

Goede oplossing gezocht bij het bezorgen van het verkeerde produkt. Goede en snelle service

Max

Top ervaring. Ik heb nieuwe pootjes besteld waarvan de kleur wat afweek van mijn zonnebril. Dit kwam uiteindelijk door de verkleuring. In overleg met de leverancier heeft het bedrijf mij een... Top ervaring. Ik heb nieuwe pootjes besteld waarvan de kleur wat afweek van mijn zonnebril. Dit kwam uiteindelijk door de verkleuring. In overleg met de leverancier heeft het bedrijf mij een volledig nieuw montuur kunnen leveren en zelf in elkaar gezet. Communicatie verliep erg soepel zowel per mail als telefoon. Een aanrader.

Snelle communicatie en goede klantenservice.

Buter Advies BV

Prima bedrijf met goede service.

prima bedrijf met goede service.

Sarah

Wilde precies zo’n zonnebril als ik al meer dan 5 jaar had en vind die op hun webshop. Toen ik belde, omdat ik wat over de levering inde weten zeiden ze de bril misschien ook wel te repareren zou... Wilde precies zo’n zonnebril als ik al meer dan 5 jaar had en vind die op hun webshop. Toen ik belde, omdat ik wat over de levering inde weten zeiden ze de bril misschien ook wel te repareren zou zijn. Dat is nog ens meedenken met je (toekomstige) klant. Bril lag echter onherstelbaar in gruzelementen, en ik kreeg duidelijke uitleg over hoe zij m gingen bestellen bij de dealer/ importeur en dat het binnen een week thuisbezorgd zou zijn, hetgeen gebeurde.TOP

Heldere communicatie

Ga zo door

Hub

Een goede ervaring Voor de eerste keer

Snelle reactie

Kop, Theo

Goed bereikbaar per telefoon

Pieter Meijer

Duidelijke communicatie, goede levering

Duidelijke communicatie over de levertijd

C. Hoftijzer

Snelle levering en prima klantenservice

Snelle reacties van klantenservice

L.G.