Teveel mails

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

afspraak goed geregeld en vriendelijke monteur.

Wat viel u in positieve zin op?

vooraf melding dat monteur onderweg was

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Beste klant, ik begrijp n.a.v. review dat u teveel mails krijgt van ons? Dat is tenminste de aanname die ik doe. Bedoelt u de mails die betrekking hebben op uw afspraak met onze monteur of wellicht... Beste klant, ik begrijp n.a.v. review dat u teveel mails krijgt van ons? Dat is tenminste de aanname die ik doe. Bedoelt u de mails die betrekking hebben op uw afspraak met onze monteur of wellicht anderen? Onze intentie is in ieder geval u zo goed mogelijk te informeren en hoop niet dat u dat als onprettig ervaart.
Met vriendelijke groet namens Kemkens,
Kalinka

duidelijk

j linders

Kan nog geen oordeel geven misschienmvolgende
keer

nog geen ervaring met firma

Wat viel u in positieve zin op?

er zijn vragen bij waar ik geen antwoord op kan geven deze heb ik een ster gegeven

Krol

In kunnen loggen en daar je persoonlijke gegevens zoals adres, telefoon kunnen beheren

goede communicatie, sms melding als monteur er aankomt, goede monteur

vriendelijkheid monteur

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor de goede review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze diensten en monteur. Inloggen in uw gegevens kan inderdaad niet omdat de gegevens gekoppeld zijn aan het contract en... Hartelijk dank voor de goede review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze diensten en monteur. Inloggen in uw gegevens kan inderdaad niet omdat de gegevens gekoppeld zijn aan het contract en daar niet zomaar wijzigingen in aangebracht kunnen worden. Wanneer u nog vragen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen.
Groet Lenny
namens Kemkens BV

Fijne monteur snelle service

Wat viel u in positieve zin op?

Fijn dat er niet meteen een nieuwe CV ketel wordt aangesmeerd

Goede service

Vriendelijke monteur

vis

Op de website ook voor noord limburg adviezen blijven geven

Wat viel u in positieve zin op?

advies en antwoorden op vragen waren goed

Op tijd komen binnen het afgesproken tijdvak of binnen dat tijdvak bellen als het wat later wordt. (En dus niet pas bellen na verloop van het tijdvak en dus te laat komen)

Heb nog te weinig ervaring om een oordeel tot aanbeveling vast te kunnen stellen

Vriendelijk en kundig

Berry Heerebout

Hulp

Correct vriendelijk

Deskundig

Niks

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur was super vriendelijk en kon ook alle vragen beantwoorden