Wat vond u van het bestelgemak?
Hoe beoordeelt u de reactiesnelheid (Orderbevestiging etc.)?

Zuidema

We zijn ontzettend tevreden met de levering van onze nieuwe afzuigkap! Het apparaat werd snel en in perfecte staat bezorgd. De communicatie rondom de levering was helder, en de afzuigkap voldeed... We zijn ontzettend tevreden met de levering van onze nieuwe afzuigkap! Het apparaat werd snel en in perfecte staat bezorgd. De communicatie rondom de levering was helder, en de afzuigkap voldeed volledig aan onze verwachtingen. Het product is niet alleen stijlvol, maar ook zeer krachtig en stil in gebruik. Een fantastische aanvulling op onze keuken! Bedankt voor de geweldige service!

Verbeter- en of Sterke punten

Snelle levering: De afzuigkap werd binnen de afgesproken termijn bezorgd, zonder vertraging.
Goede communicatie: We werden duidelijk geïnformeerd over de bezorgdatum, we konden er zelfs over bellen en eventueel voorkeur van bezorging aanpassen.
Verpakkingskwaliteit: Het product was uitstekend verpakt, waardoor het veilig en zonder beschadigingen is vervoerd.
Professionele bezorging: De bezorgers gingen zorgvuldig om met het product.

Jans

Goed en uitgebreid

Niets mis mee

Rudolph

Die was prima

Verbeter- en of Sterke punten

Het hele besteltraject was naar tevredenheid

Pieter

Vlot gevonden - vlot besteld- vlotte communicatie en prima geleverd!

Karin

We hebben de afzuigkap snel ontvangen en deze geretourneerd omdat onze huidige afzuigkap het toch bleek te doen ondanks informatie van de vorige bewoners dat deze kapot was. Afzuigkap.nl heeft... We hebben de afzuigkap snel ontvangen en deze geretourneerd omdat onze huidige afzuigkap het toch bleek te doen ondanks informatie van de vorige bewoners dat deze kapot was. Afzuigkap.nl heeft hierop prima gereageerd en alles snel en netjes afgehandeld. Complimenten.

Verbeter- en of Sterke punten

reactiesnelheid en afhandeling waren prima!

Coen

Zeer goed geholpen in een lastige situatie, erg prettig!

Snelle handeling, goede communicatie

Harlingen

Prima advies, snelle levertijd, apparatuur werkt weer.

G.Stuijt

Verbeter- en of Sterke punten

Snelle reactie op vraag. Personeel denkt mee

Vincent

Perfect!

Jeroen Oudshoorn

Zeer snelle service en ook bij verkeerd besteld artikel snelle omruiling.