Prima geholpen,de auto was in een halve dag gerepareerd en ook prima service bij thuis brengen en ook weer ophalen na de reparatie.

Erg prettig schadebedrijf. Heldere communicatie en goede dienstverlening.

Schade is prima hersteld, leenauto was echter er vies van binnen, plakkerig stuur en laag stof op dashboard. Moest ook zelf bellen of de auto al klaar was. Personeel is wel vriendelijk.

Hele goede service, en zeer vriendelijke mensen. Top adres.

Zeer vriendelijk te woord gestaan, duidelijke info over prijs, goede service

Goede schadeherstel en service

ASN zorgt voor een vlotte en zeer correcte afhandeling. Niet alleen wordt de reparatie keurig en zo snel al mogelijk is uitgevoerd, de auto komt daarbij ook nog eens gewassen retour. Mijn auto werd... ASN zorgt voor een vlotte en zeer correcte afhandeling. Niet alleen wordt de reparatie keurig en zo snel al mogelijk is uitgevoerd, de auto komt daarbij ook nog eens gewassen retour. Mijn auto werd tijdens mijn vakantie zelfs weer teruggeplaatst op het garagepad. Dat is service! Hiermee gaan ze verder dan de verwachting. Ook het contact met de verzekeraar verloopt soepel. ASN bedankt voor de uitstekende service!

Ik ben super tevreden over alle medewerkers, klantvriendelijkheid en mijn reparatie is keurig uitgevoerd. DANK.

Mijn grill en mijn kentekenplaat moesten gerepareerd worden. Maar 1 van de 2 is op tijd gelukt. Nu moet ik nog een keer heen en weer terwijl ik ook gebeld had kunnen worden met de vraag of ze de... Mijn grill en mijn kentekenplaat moesten gerepareerd worden. Maar 1 van de 2 is op tijd gelukt. Nu moet ik nog een keer heen en weer terwijl ik ook gebeld had kunnen worden met de vraag of ze de auto nog een dagje langer konden auto (dat was geen probleem geweest).

Leveren prima werk, echter heb ik de ervaring dat het puntje op de i vaak wordt vergeten