Ben tevreden,nemen de tijd voor hun klanten en de werkzaamheden zijn goed en uitstekend uitgevoerd,goede en betrouwbare zaak.

Men had per ongeluk de verkeerde kant gespoten wat natuurlijk gelijk opviel bij het ophalen van de auto.
De goede kant werd gelijk die dag gespoten en ik kon de auto al in de middag ophalen....
Fijne service!

Ik vond de hele afhandeling door ASN zeer goed.
Zowel de ontvangst, het op de hoogte houden en ook de fotos van alle stappen in het herstelproces heb ik als prettig ervaren. Ik vond de hele afhandeling door ASN zeer goed.
Topbedrijf!

Ontvangst is prima maar bij opnemen van de schade werd een deel niet opgemerkt wat achteraf juist meerwerk betekende.

Snelle en correcte aanname van schade, snel ingepland en conform afspraak goed werk geleverd

Medewerkers zijn zeer vriendelijk. Goed bereikbaar

Vriendelijke ontvangst, snel herstel en wat tot nu zichtbaar keurige reparatie.

Snelle hulp, proactive houding, en komt zijn afspraken na. Leenauto in keurige staat mogen ontvangen. Naderhand geen schade meer te zien, zelfs geen kleurverschil in de lak.

Een goede service,vriendelijk behulpzaam en zeer vakbekwaam

De reparatie duurde wat langer dan men had afgesproken