Klantvriendelijk, aardig,, begripvl, deskundig, eerlijk

Goede, snelle, transparante offerte. Doen wat ze beloven

Het bedrijf ASN van Veen heb ik ervaren als n zeer goed bedrijf qua klantvriendelijkheid
consequent afspraken maken,, het perfect herstel en het nakomen van gekomen afspraken.
het...
het schadeherstelpersoneel heb ik niet kunnen beoordelen dit ivm coronavirus.

Zeer prettig en deskundig bedrijf, waar ik zelf en andere mensen met schade zeker kan aanbevelen.

Vriendelijk geholpen door de heer Marcel Verbaas. Auto schade is netjes gerepareerd, ben erg tevreden met het resultaat!

ASN Autoschade Van Veen is mijn vaste adres voor schade aan mijn privé en zakelijke auto's. Bij ASN wordt je zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Je kan snel terecht en de... ASN Autoschade Van Veen is mijn vaste adres voor schade aan mijn privé en zakelijke auto's. Bij ASN wordt je zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Je kan snel terecht en de afspraken worden keurig nagekomen. Men biedt standaard een kostenopgaaf wat belangrijk is als de kosten voor eigen rekening komen. Over de uitvoering van het werk ben ik ook zeer tevreden.

Vriendelijk, accuraat en duidelijk.

Meerdere keren schadeherstel gehad. Heel correct uitgevoerd. Vertrouwd adres .

Goed en helder contact, afspraken zijn prima nagekomen, serviceverlening zeer goed,