Eerste taxatie snel, opvraag proformanota snel.
Bestelling onderdeel snel en plaatsing spiegel ook snel geregeld. Prima service.

Uitstekende service, zowel bij het maken van de afspraak, de behandeling zelf, een tijdelijke auto, en bij het ophalen. Klantvriendelijk en servicegericht! Een topper.

Prima! Betrokken vriendelijk, klant- en situatie gericht, naast professioneel in aanpak en kwaliteit in herstellevering.

Vriendelijk personeel, goede service.

Vriendelijke medewerkers aan de telefoon gehad.
Vriendelijke medewerkers aan de telefoon gehad.
Op een vriendelijke manier benadert in het bedrijf zelf tijdens beoordelen van de schade en prijsopgave, op dag van brengen en ophalen auto.
Ik kreeg een leenfiets mee. Toen auto niet op afgesproken dag klaar was, heb ik leenauto mee gekregen, wat ik erg op prijs gesteld heb.
Auto is netjes gerepareerd en was gewassen toen ik deze kwam ophalen.

Excellent communication and service. Repairs completed in a timely manner and done well.
Would recommend their services HIGHLY.

Prima service, toelichting en afwikkeling

Supervriendelijke mensen. Alles werd perfect afgehandeld. Voor en na de reparatie een uitleg wat er gedaan gaat worden en wat er is gedaan. Perfect.

Heel netjes geholpen. Rustig en duidelijke uitleg gekregen over de volgen reparatie

Zeer klantvriendelijk bedrijf