De bevindingen met Autoschade bedrijf Bergambacht zijn uitermate positief.
De afspraken werden correct nagekomen.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
De kwaliteit van de...
De bevindingen met Autoschade bedrijf Bergambacht zijn uitermate positief.
De afspraken werden correct nagekomen.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
De kwaliteit van de herstelwerkzaamheden was uitstekend.

Mijn ervaring is dat ze erg welwillend zijn en zoeken naar oplossingen. Heel vriendelijk behandeld en snel een afspraak kunnen maken voor reparatie. Reparatie was snel gedaan en de auto was van... Mijn ervaring is dat ze erg welwillend zijn en zoeken naar oplossingen. Heel vriendelijk behandeld en snel een afspraak kunnen maken voor reparatie. Reparatie was snel gedaan en de auto was van binnen en van buiten weer als nieuw. Super tevreden.

Kees van den Berg

Deur en voorspatbord schade bij terugrollen van de auto op de wind met openstaande deur en onbemande cabine is deur tegen in de weg afzetpaal gekomen en is de deur door de vang heen geklapt,... Deur en voorspatbord schade bij terugrollen van de auto op de wind met openstaande deur en onbemande cabine is deur tegen in de weg afzetpaal gekomen en is de deur door de vang heen geklapt, moeilijke schade. Met auto direct naar ASN autoschade gegaan op aanraden van derden. Hier aangekomen met een heel goed ontvangst zonder fratsen maar een heel goede indruk en mede van de vakmensen die daar op de vloer hun werk uitvoeren. Met dhr Spek schade voorgelegd en besproken en dus uit laten voeren, Het hele gebeuren was na een week klaar en tot in de perfectie gerepareerd niets meer van te zien. Ben er enorm blij mee. De firma ASN autoschade vind ik echt een Top hertelbedrijf en is een aanrader voor een ieder in de Krimpenerwaard en omstreken. Ik spreek hier dan ook mijn dank uit aan de leiding en het personeel.
Ex-baggeraar, oud Caterpillar monteur,
Kees van den Berg, Bergambacht.

Denken goed mee en zijn snel

Zeer deskundig geholpen en dacht dat ik weer aardig wat kwijt zou zijn aan krasjes maar door deskundig advies van dhr Spek viel het weer mee en prettig geholpen dikke pluim

Goed en net bedrijf
uitstekende geholpen met de schade afhandeling
Vriendelijke personeel

Vlot, vakkundig en vriendelijk geholpen!

Dit team is ingesteld op meedenken en in mogelijkheden denken. Heel fijn!

Schade is nooit leuk, maar ik ben erg tevreden over de afwikkeling.
Duidelijke opgave van de herstelkosten, vriendelijke medewerkers die meedenken, en een goede en vlotte reparatie.
Zo...
Schade is nooit leuk, maar ik ben erg tevreden over de afwikkeling.
Zo ben je de schade snel weer vergeten!

Zeer klant vriendelijk bedrijf, denkt vooral goed mee met de klant. Ben super tevreden.