Schade aan je auto is nooit leuk. Wel is het dan fijn dat de schade goed herstel word zonder dat je er veel zorgen van heb. Daarvoor ben je bij ASN autoschade Bergambacht aan het juiste adres er... Schade aan je auto is nooit leuk. Wel is het dan fijn dat de schade goed herstel word zonder dat je er veel zorgen van heb. Daarvoor ben je bij ASN autoschade Bergambacht aan het juiste adres er word duidelijk en vriendelijke gecommuniceerd, ik werd goed op de hoogte gehouden van de werkzaamheden, afspraak is afspraak. Ook werd de communicatie met de verzekering opgepakt door ASN. Kortom geen gedoe en weer een een auto als nieuw!

Zeer professioneel, zowel telefonisch/balie en een duidelijke uitleg gang van zaken, vriendelijk en oplossend over wat wel en niet kan.
Service gericht bedrijf.

Vriendelijk personeel bij het schade opnemen, het afleveren en ophalen van de auto.
Schade vakkundig gerepareerd.
Zelfs auto gewassen en uitgezogen.

Wat een geweldige service verleent dit bedrijf!
Ze doen meer dan dat je verwacht en dan heb ik het over oa een gepoetste auto terug krijgen en een nieuwe nummerplaat erop zetten.
Ook de...
Wat een geweldige service verleent dit bedrijf!
Ook de leenauto is een dikke prima!
Last but not least, de klantvriendelijkheid is vanaf het 1e contact tot aan de aflevering uitstekend!

Kortom ik beveel dit bedrijf ten zeerste aan!

Wat een vriendelijk personeel werkt hier. Goede ontvangst, duidelijke communicatie wat er hersteld moet worden en een keurige leenauto. Na herstel zag de auto er weer tip top uit.

Duidelijk, correct en vooraf goede informatie over de herstelwerkzaamheden en afwikkeling
Jelle is klantvriendelijk en denkt met je mee over bijv. vervangend vervoer
Ik kreeg direct het...
Jelle is klantvriendelijk en denkt met je mee over bijv. vervangend vervoer
Ik kreeg direct het gevoel dat ASN Zijdepark begrijpt wat ze doen en ze maken het waar

Telefonisch goed bereikbaar.
Geven duidelijk advies , binnen de afgesproken tijd auto gereed.
Goed geregeld met de verzekering en berger.
Vervangend vervoer super goed...
Telefonisch goed bereikbaar.
Geven duidelijk advies , binnen de afgesproken tijd auto gereed.
Goed geregeld met de verzekering en berger.
Vervangend vervoer super goed geregeld..

Fijn geholpen,attent even naar het openbaar vervoer gebracht.
Materialen waren snel binnen,en vakkundig gemonteerd.

Ik kan ASN Autoschade Zijdepark Bergambacht aan iedereen aanbevelen. Van de schade is niets meer te zien en ik kreeg een mooi gepoetste auto terug, hij leek wel nieuw! Vriendelijk personeel en... Ik kan ASN Autoschade Zijdepark Bergambacht aan iedereen aanbevelen. Van de schade is niets meer te zien en ik kreeg een mooi gepoetste auto terug, hij leek wel nieuw! Vriendelijk personeel en gemaakte afspraken worden nagekomen. Modern en professioneel bedrijf.

Heel goed klant gericht en uitleg vanher herstellen van de schade