Goed!

Goede klantenservice, goed bereikbaar.

Super! Snelle levering en prachtig behang.

Fijn dat ze met ophaalpunten werken zodat je er niet voor thuis hoeft te blijven

Geen.

Ons gekozen behang is punctueel bezorgd in goede staat

Kwaliteits behang

Neen

R verheij

Ruime keuze

Nu geen

Livens

Slechte ervaring . Twee van de negen bestelde rollen waren in het midden van de rol gekarteld ( slecht versneden).

Prijs en leveringstermijn.

Betere omschrijving van producten.

Beste Victor Livens
Spijtig te lezen dat de 2 van de rollen niet goed waren vanuit de fabriek,
Beste Victor Livens
Spijtig te lezen dat de 2 van de rollen niet goed waren vanuit de fabriek,
Als u ons een een bericht had gestuurd of een telefoontje had gegeven, had u deze kosteloos terug mogen sturen, waarop wij 2 nieuwe rollen hadden verzonden naar u.
Met vriendelijke groeten, team behangwebshop.nl

Slechte ervaring, het behang was prima maar ik kon het teveel aan behang niet terugsturen. Ik heb hierover gemaild maar werd totaal genegeerd. Ik raad dus ook niet aan om hier je behang te kopen... Slechte ervaring, het behang was prima maar ik kon het teveel aan behang niet terugsturen. Ik heb hierover gemaild maar werd totaal genegeerd. Ik raad dus ook niet aan om hier je behang te kopen maar beter bij een andere webshop.

Reageren op mails zou fijn zijn

Beste Dhr.
Wij hebben in ons systeem gekeken en wij hebben een email gestuurd naar het door u opgegeven email adres, op 18-02-2019
Waarschijnlijk is deze in de spam / reclame map...
Beste Dhr.
Waarschijnlijk is deze in de spam / reclame map gekomen?
Met vriendelijke groeten, team behangwebshop.nl

Dik

Goede, positieve ervaring.

Mooie, makkelijk te vinden webshop. Gericht zoeken op onderwerp/thema maakt kiezen erg makkelijk.

Nee

Behang gekozen, besteld en dan niet meer verkrijgbaar. Ander gekozen, besteld en ook niet meer verkrijgbaar. Derde keer wel gelukt. Maar dus wel vertraging als je niet constant je mail nakijkt.... Behang gekozen, besteld en dan niet meer verkrijgbaar. Ander gekozen, besteld en ook niet meer verkrijgbaar. Derde keer wel gelukt. Maar dus wel vertraging als je niet constant je mail nakijkt. Systeem kan dus beter.

Als het op de website staat moet je het kunnen leveren. Anders haal je het er af.

Snelle levering. Er was 1 rol beschadigd maar dat is heel snel opgelost.

H. de Velde

Wij hebben zeer slechte ervaring met Behangwebshop. Op het door ons bestelde behang is een dominant logo 2 x 2 cm afgedrukt op elke strekkende meter. Dit logo stond niet op de foto's op de website.... Wij hebben zeer slechte ervaring met Behangwebshop. Op het door ons bestelde behang is een dominant logo 2 x 2 cm afgedrukt op elke strekkende meter. Dit logo stond niet op de foto's op de website. Na telefonisch contact wilden ze het behang niet terugnemen. Zelfs niet delen in de kosten.
Op de website staat ook dat je binnen 2 weken retour kunt sturen maar dat blijkt "uiteraard" voor dit behang niet te gelden. Volgens behangwebshop schijnt dit allemaal wel in de voorwaarden te staan maar zelfs daar was het niet duidelijk verwoord.

Klantvriendelijker worden en zorgen dat foto's op de website overeenkomen met datgene wat je besteld.

Reactie Behangersbedrijf Veltenaar BV:

Wat vervelend dat het voor u niet helemaal duidelijk was dat er een logo van het merk op dit behang staat, we hebben dit zo duidelijk mogelijk aangegeven, gelukkig hebben we u alsnog kunnen... Wat vervelend dat het voor u niet helemaal duidelijk was dat er een logo van het merk op dit behang staat, we hebben dit zo duidelijk mogelijk aangegeven, gelukkig hebben we u alsnog kunnen compenseren met een mooi alternatief.